اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 21 February 2020
رئیس بنیادشهید:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:. ایثارگران برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن ثبات و تقویت نظام جمهوری اسلامی و در واقع امتداد راه و خواست شهدا و ایثارگران خواهد بود.
مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد راه و خواست شهدا است
به گزارش عصرپرس به نقل از «ایثار» حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی با حضور در وزارت کشور رأی خود برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: ایثارگران عزیز نیز همچون همیشه و مانند سایر اقشار مردم مثل همیشه حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت. ایثارگران برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن ثبات و تقویت نظام جمهوری اسلامی و در واقع امتداد راه و خواست شهدا و ایثارگران خواهد بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به انتخاب تمام بخش‌ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مردم گفت: تمام مسئولان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند و مشارکت مردم در این انتخابات مانند همیشه نشان‌دهنده دخیل بودن مردم در اداره امور است که باعث تقویت نظام و افزایش اعتماد مردم می‌شود و دشمنان را نیز ناامید خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: