اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - 20 February 2020
در سفر نماینده وزیر بهداشت به استان قم صورت گرفت؛
معاون پرستاری وزارت بهداشت به عنوان نماینده وزیر بهداشت در سفری یک روزه جهت بررسی وضعیت آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم در رابطه با بیماری کرونا ویروس عازم این استان شد.
بررسی تجهیزات لازم و آمادگی پرسنل در رابطه با بیماری کرونا ویروس
به گزارش عصرپرس از وزارت بهداشت، دکتر قدیر، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در ابتدای جلسه هیات رئیسه این دانشگاه با حضور نماینده وزیر بهداشت، از خدمات صادقانه پرستاران و پزشکان با وجود مطالبات معوقه،  تشکر و قدردانی کرد.

مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز  در جلسه هيات رئيسه دانشگاه و كميته بحران به بررسی میزان تجهيزات پزشكي و لوازم حفاظت فردي دانشگاه پرداخت و جهت پیگیری موارد لازم جهت پاسخگویی بهتر در رابطه با بیماری کرونا ویروس قول مساعد داد.

 حضرتی در ادامه توصيه هاي لازم براي ترياژ بيماران حاد تنفسي، پذيرش، بستري و ترخيص آنان ارائه داد.

 حضرتی سپس از بيمارستان كامكار عرب نيا و بيمارستان فرقاني كه فوكال پوينت بيماران حاد تنفسي استان قم است بازديد و با پزشكان و پرستاران و بيماران گفت و گو و از نحوه خدمت رساني به بيماران بستري اطلاع حاصل کرد.

 حضرتي در جلسه ای دیگر با حضور  معاون درمان دانشگاه، مدير پرستاري، رئيس دانشكده پرستاري، معاون اورژانس ١١٥ ، مديران خدمات پرستاري بيمارستانهاي استان قم، هيات مديره نظام پرستاري قم و كارشناسان كنترل عفونت ضمن تشكر از خدمات ارزنده اي كه در اين چند روز به بيماران توسط كادر درمان ارائه شده، توصيه های لازم را به مسئولين و روساي پرستاري استان متذكر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: