اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - 20 February 2020
حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.
دعوت مراجع از مردم برای خلق حماسه ای با شکوه
به گزارش عصرپرس به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، آيت الله مکارم شيرازي حضور پرشور مردم را در انتخابات موجب ناراحتي آمريکا دانست و گفت: آمريکا اگر حضور کمرنگ مردم را ببيند فشارش را بيشتر مي کند چرا که به اين نتيجه مي رسد که فشارها اثرگذار بوده است اما حضور پرشور در انتخابات باعث نااميدي او خواهد شد.

این استاد سطوح عالی حوزه های علمیه افزود: در چنين شرايطي عقل حکم مي کند که در انتخابات شرکت و ثابت کنیم تحريم ها بي اثر بوده است.

آیت الله نوری همدانی هم با تاکيد بر اين که سرنوشت نظام اسلامي در انتخابات مشخص مي شود، افزود: انقلاب اسلامي دشمنان قسم خورده بسياري دارد که در کمين نشسته و منتظرند از هر فرصتي براي ضربه زدن به آن استفاده کنند.

وي در با دعوت مردم برای حضور باشکوه در يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامی، افزود: مردم بايد با در نظر گرفتن شاخص، نمايندگاني انقلابي، متدين، مخلص و خدمتگذار را  روانه مجلس کنند.

آيت الله سبحاني نیز با اشاره به نقش و اهميت مجلس شوراي اسلامي در تعيين سرنوشت کشور در مسائل اقتصادي، سياسي و اخلاقي افزود: جايي که سرنوشت ما به آن بستگي دارد بايد در انتخابات آن حساس و مشارکت جدي داشته باشيم.

آیت الله علوی گرگانی در سخناني با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: همه مردم بايد خود را جزئي از نظام بدانند و در انتخابات شرکت کنند.

این مرجع تقلید در عين حال تصريح کرد: مردم بايد افراد ذيصلاح وصاحب کمالات را به مجلس بفرستند تا بتوانند به وظايف ديني و الهي خود عمل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: