اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 15 February 2020
ابتکار:‌
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم و دوازدهم برای تحقق عدالت جنسیتی در جامعه ایرانی تلاش بسیاری کرده و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه دارد.

دولت برای تحقق عدالت جنسیتی در جامعه تلاش زیادی کرده است

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم با بیان اینکه زن  ایرانی الگویی اخلاقی و معنوی در جهان امروز محسوب می‌شود، اظهار داشت:  زنان ایران می‌توانند سردمدار انسانیت و اخلاق در جامعه باشند و امروز زنان در کنار مردان ایرانی در همه تحولات اجتماعی و سیاسی حضور و مشارکت فعال و تعیین کننده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید نسبت به زنان نگاه ابزاری و شهروند درجه دو بودن حاکم نبوده است و رویکرد سیاست‌های دولت برگرفته از قرآن سیره پیامبر و ائمه اطهار بوده است و طی دولت یازدهم و دوازدهم بر اساس رویکرد و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زنان و دختران کشورمان بیشتر از همیشه دیده شدند و برای تحقق عدالت جنسیتی تلاش فراوانی صورت گرفته است.

ابتکار خاطرنشان کرد: امروز برای اولین بار به دنبال اقدامات انجام شده هر استان و به زودی هر بخشی دارای برنامه اقتصادی برای ارتقای جایگاه زن و خانواده است و برای اولین بار به منظور داشتن خانواده سالم و شکوفا معیار و شاخص تعیین شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم از تشکل‌های حوزه زنان و خانواده به طور کامل حمایت کرده و نسبت به توان‌افزایی آنان و گسترش فعالیت‌های اجتماعی آنان مساعدت‌های بی‌دریغی داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: