اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 04 February 2020
وزیر نیرو خبر داد:
وزير نيرو با بيان اينكه در استان خوزستان، كه حق بزرگي بر گردن ايران و ايرانيان دارد، در همه ادوار فعاليت‌هاي زيادي انجام شده است، گفت: از ابتداي دولت تدبير و اميد تاكنون فقط در بخش آب، برق و فاضلاب اين استان ۲۳ هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان طرح اجرا شده است.

اجرای ۲۹۹ پروژه صنعت آب و برق در استان خوزستان

به‌گزارش عصرپرس به نقل از وزارت نیرو، رضا اردكانيان روز سه‌شنبه در آيين آغاز عملیات بهره‌برداری و اجرایی ۶ پروژه صنعت آب خوزستان كه با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي در شادگان برگزار شد، اظهار داشت: در اين مدت، به‌طور متوسط هر ماه ۳۰۰ ميليارد تومان و هر روز ۱۰ ميليارد تومان پروژه در استان خوزستان اجرا شده و طرح‌هاي بزرگي هم در دست اجرا قرار دارد.

وي افزود: در حوزه وزارت نيرو غير از پروژه‌هايي كه تاكنون در خوزستان به ثمر رسيده، ۲۹۹ پروژه ديگر در دست اجرا قرار دارد كه اعتبار اين پروژه‌ها كه بخشي از آن هم هزينه شده، افزون بر ۵۱ هزار ميليارد تومان است .

وزير نيرو گفت: اين اقدام گوياي تلاش همگاني، توجه بجا و شايسته نظام به مسائل، آسايش و رفاه هموطنان ما در استان خوزستان است.

 بهره‌برداري از ۲۲ هزار ميليارد تومان پروژه در چارچوب پويش #هرهفته_الف_ب_ايران

اردكانيان همچنين با اشاره به پويش #هرهفته_الف_ب_ايران گفت: از ۲۲۷ پروژه وعده داده شده، امروز با احتساب ۱۰ پروژه كه در استان خوزستان بهره‌برداري مي‌شود، ۱۴۳ پروژه بزرگ آب، برق و فاضلاب با سرمايه‌گذاري ۲۲ هزار ميليارد تومان در ۲۳ استان كشور به بهره برداري رسيده و اين پويش تا پايان امسال تا بهره‌برداري تمام پروژه با اعتبار ۳۳ هزار ميليارد تومان ادامه خواهد داشت.

وي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار رهبر كبير انقلاب اسلامي اظهار داشت: اصلي‌ترين ميراث گرانقدر امام عزيز، اين بود كه به مثابه يك هنرمند تمام عيار از همه «من‌ها» «ما» ساخت و با آن، گردن منيت رژيم پهلوي را شكست و تا امروز، اين «ما» به عنوان ميراث اصلي امام بوده كه در تمام بزنگاه‌ها و گردنه‌هاي پشت سر گذاشته شده، حافظ انقلاب و نگهبان اصلي ميراث امام بوده است.

اردكانيان خاطرنشان كرد: خوشبختانه توفيق فراواني نصيب همه همكاران ما در سراسر كشور چه در سازمان دولت و چه در بخش خصوصي وجود داشته و دارد و استمرار خواهد يافت كه بتوانيم يكي از صفحات زرين كارنامه جمهوري اسلامي را به سهم خود رقم بزنيم.

وي گفت: آنچه امروز با افتخار قابل عرضه است، نه صرفا در مقايسه با چهار دهه پيش و شرايط ما در رژيم گذشته كه رژيمي برخوردار از امكانات و مشكلات به مراتب كمتر و نيازهاي كمتر بود، آمارها و ارقام و دستاوردها و پيشرفت‌ها غرورانگيز و قابل ذكر است كه همين امروز نه تنها در سطح منطقه كه در سطح مناطق در حال توسعه دنيا و حتي بعضا توسعه يافته دنيا شاخص‌هاي ما شاخص‌هاي قابل عرضه و قابل رقابتي است.


نام:
ایمیل:
* نظر: