اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - 03 February 2020
رییس سازمان ایثارگران نزاجا:
رییس سازمان ایثارگران ارتش با دعوت از ملت انقلابی، غیور و پرافتخار ایران، گفت: از همه شما عزیزان دعوت می‌کنم که 22 بهمن ماه امسال، همچون تمام مقاطع 4 دهه گذشته، پرچم غرور و سربلندی را برداشته و برای جشن گرفتن بهار انقلاب اسلامی به‌کوری چشم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی به میدان بیایند و با طنین فریادهای «الله‌اکبر»، ندای جاودانه ایستادگی ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

حضورپرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ندای جاودانه ایستادگی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سرهنگ محمد نیایش، رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران نزاجا که به مناسب دهه مبارک فجر در مشهد مقدس برگزار شد، عظمت واقتدار ایران را شکرانه سرمایه ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ولایتمداری ،حفظ وحدت ،مقاومت وفرهنگ شهادت طلبی وایثار اصول مهم درکسب عزت و اقتدار ملی است

وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده اند،ادامه داد: شهادت وشهیددادن نیاز به معنویت ، بصیرت دینی ،عرفان واعتقاد راسخ وایمان بالا دارد که شهدا وخانواده های عزیزشان به آن رسیده اند.

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه، جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خداوند خاص و با عظمت دانست و خاطرنشان کرد:شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد بنابراین باید خود را وام‌دار وبدهکارآنان بدانیم و قدردان خانواده شهدا باشیم.

نیایش در ادامه با اشاره به برگزاري اردوهاي زيارتي و سياحتي خانواده هاي شهداي ارتش ، گفت: سالهاست که نیروی زمینی ارتش به سهم خود در ارائه خدمت به خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و آزادگان از سراسر كشور تلاش نموده و سالانه 5 سفر به مشهد مقدس و 4 سفر به خزرآباد ساري و گوهرباران پیش‌بینی واجرامیگردد که بالغ بر پنج هزار نفر را پوشش مي‌دهد.

نیایش در ادامه با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب ، گفت: پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی به عنوان یكی از عوامل مهم تسریع‌كننده فروپاشی رژیم پهلوی نقش تعیین كننده‌ای داشت.

وی ادامه داد: در روزهای مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی، درحالی كه محمدرضا پهلوی تلاش می‌كرد از تمامی ابزارها و از جمله ارتش برای سركوب نهضت اسلامی استفاده كند، امام خمینی(ره) با شناخت كافی از ارتش، این نیرو را به دامان نهضت اسلامی سوق دادند. ایشان براساس شناخت خود معتقد بودند كه بدنه ارتش از جنس خود مردم تشكیل شده است و نمی‌تواند به جدایی خود با مردم ادامه دهد.

وی در ادامه  افزود: بسیاری ازارتشیان قبل ازپیروزی انقلاب مقلدامام بودند لذا باورودامام به میهن با‌ وی ونهضت اسلامی همراه شدند.

در ادامه حمیدرضا آذرنیا سرپرست کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران نزاجا گفت:: بی شک خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، لذا ملاقات و تکریم آنان باید در جامعه نهادینه شود.

وی تجليل از خانواده های شهدا و ايثارگران را مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا دانست و گفت: دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا تکلیف همه مسئولان است.

آذرنیا در ادامه افزود: با هماهنگی امیر حیدری و سرهنگ نیایش در حد توان سعی داشته ایم که بهترین خدمات را در اردوهای زیارتی و سیاحتی به این عزیزان ارائه داده و سفر لذت بخشی را برای آنان رقم بزنیم.

به گزارش عصرپرس، در پایان این مراسم از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد .


 

خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: