اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 02 February 2020
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور تاکید کرد: همه ما باید بدانیم یوم الله ۲۲ بهمن نعمتی است که خداوند به ما داده و این انقلاب هدیه ای از طرف خداوند است که تکرار شدنی نیست.

انقلاب اسلامی هدیه‌ای از طرف خداوند است که تکرار شدنی نیست

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس به مناسبت دهه مبارک فجر در مشهد مقدس برگزار شد ، گفت: یکی از اولویت های ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که به بازنشستگان و خانواده های آنها توجه ویژه شود و برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌‌تواند گامی کوچک در تکریم این عزیزان باشد.

امیر آذریان در ادامه، گفت: ارتش ایران از ابتدا در کنار مردم ایران بوده و روزهای اول انقلاب ارتش مدافع کشور بوده و شهدای زیادی در این راه فدا کرده و با پایبندی به ولایت ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰۰ کیلومتر مرز ایران تحت حفاظت فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق است، گفت: بعد از دفاع مقدس جبهه مقاومت ادامه داشت و هیچگاه نگذاشته ایم یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان بیافتد.

امیر آذریان در ادامه تصریح کرد: امروز نیروی هوایی، زمینی، دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تمام قوا از این کیان دفاع می کند و فرمانده هان ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و پشتیبانی فرمانده کل قوا از آمادگی خوبی برخوردار هستند و چشم نا محرمان به این خاک کور خواهند کرد.

وی افزود: همه ما باید بدانیم یوم الله ۲۲ بهمن نعمتی است که خداوند به ما داده است و انقلاب اسلامی هدیه ای از طرف خداوند است و تکرار شدنی نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور، گفت: مردم ایران همانطور که در تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی نشان دادند حامی این انقلاب هستند، در راهپیمایی بزرگداشت پیروزی  انقلاب اسلامی ایران به دشمنان نشان می دهند در مبارزه با مردم ایران شکست خواهند خورد و امسال پرشورتر از سال های گذشته حضور خواهند داشت.

به گزارش عصرپرس، در پایان مراسم از بازنشستگان نزاجا تجلیل به عمل آمد.

 

خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: