اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 02 February 2020
معاون مسافری راه آهن اعلام کرد:
معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از چهاردهم بهمن ماه به مدت دو روز و در چهار مرحله خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروز از فردا

به گزارش عصرپرس، میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن در نشست خبری با اشاره به برنامه پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروز ۹۹ اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد نوروزی راه‌آهن به مدت ۲۱ روز از بیست و چهارم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین ۹۹ بلیت قطارهای مسافری نوروز ۹۹ پیش فروش می‌شود.

وی افزود: پیش فروش در روزهای دوشنبه چهاردهم و سه شنبه پانزدهم بهمن ماه در دو روز و چهار مرحله انجام می شود.

معاون مسافری ‌شرکت راه آهن گفت: روز اول از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مقصد مشهد مقدس، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ همان روز از همه مسیرها به مشهد مقدس و بالعکس به جز مسیر تهران-مشهد و بالعکس و از ساعت ۱۷ به بعد پیش فروش بلیت تهران-مشهد -تهران به صورت اینترنتی پیش فروش می شود.

وی افزود: روز سه شنبه نیز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از طریق آژانس‌ها و مراکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت ۷ صبح در یک مرحله انجام می‌شود.

معاون مسافری راه آهن با تاکید بر اینکه قیمت بلیت قطارهای نوروزی مانند قیمت مصوب تابستان ۹۸ است و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: برای ایام نوروز ۹۹ بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر صندلی پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵ درصدی رشد داشته است.

موسوی یادآور شد: همچنین برای ایام نوروز ۵۰۴۰ قطار پیش بینی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ترکیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنکارا با قیمت‌های مصوب (به صورت یورو) را در ایام پیک نوروز ۹۹ خواهیم داشت.

معاون مسافری در ادامه از راه اندازی قطار در مسیر بستان آباد_مشهد برای سفرهای نوروزی ۹۹ خبر داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قطارهای گردشگری در ایام نوروز دایر هستند؟ گفت: قطارهای گردشگری همزمان با قطارهای دوربرد در ایام نوروز فعال هستند و در صورت درخواست تورهای گردشگری از محل بهره وری برای تورهای یک روزه ظرفیت ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راه وشهرسازی،موسوی تصریح کرد: درصورتی که مسافران بلیت غیر همنام تهبه کنند، از سوی رئیس قطار برای مسافران بلیت صادر می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: