اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 27 January 2020
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور:
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از اعزام گروه بررسی سوانح این سازمان به ماهشهر برای تحقیق درمورد علت خروج هواپیما از باند فرودگاه خبر داد وگفت: خوشبختانه همه مسافران در سلامت کامل هستند و به هیچ یک از آن‌ها آسیبی وارد نشده است.

مسافران هواپیمای کاسپین در سلامت هستندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص سانحه هواپیمای کاسپین گفت: این سانحه هنگام نشستن پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ماهشهر در فرودگاه این شهر اتفاق افتاده و هواپیما از باند خارج شده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله پس از اطلاع از اینکه پرواز هواپیمای بویینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین با ۱۳۵ مسافر و ۷ خدمه در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شده است، تیم بررسی سانحه خود را به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین به محل اعزام کرد.

وی با رد شایعات در خصوص صدمات وارد شده به برخی مسافران، گفت: خوشبختانه همه مسافران در سلامت کامل هستند و به هیچ یک از آن‌ها آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: مردم از دامن زدن به شایعات خودداری کنند چراکه هرگونه اظهار نظر درباره علت خروج هواپیما از باند پیش از اعلام نظر گروه بررسی سانحه، غیر کارشناسی است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: