اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 18 January 2020
فلاحت‌پیشه:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از سوی وزارت خارجه بازخواست و احضار سفیر انگیس صورت گرفته است و معتقدم نتایج این احضار باید به رسانه‌ها و مردم ایران اعلام شود.

درباره فرجام سفیر انگلیس باید به رسانه‌ها و مردم اطلاع رسانی شودبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به حضور سفیر انگلیس در جمع دانشجویان معترض به سقوط هواپیمای اوکراینی مقابل یکی از دانشگاه‌های تهران اشاره کرد و گفت:  این حرکت سفیر انگلیس خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی بوده و البته از لحاظ عرف مناسبات میان دو کشور هم این مسئله پذیرفته نیست.

وی با اشاره به خروج سفیر انگلیس از کشور، افزود: البته از سوی وزارت خارجه بازخواست و احضار سفیر انگیس صورت گرفته است و معتقدم که نتایج این احضار باید به رسانه‌ها و مردم ایران اعلام شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خوی استکباری انگلیس علیه ایرانی‌ها اشاره و تاکید کرد: انگلیسی‌ها هیچ وقت به دنبال خیر و صلاح ملت ایران نبودند و همین مسئله باعث شده که این رفتار سفیر انگلیس اولین ابهامی را که در ذهن‌ها متبادر کند، مداخله و ایجاد چالش در کشور است و البته این رفتار مداخله جویانه هم واکنش‌های تندی را در پی داشت.

نماینده مردم اسلام آباد غرب اظهار کرد: انگلیسی‌ها نمی‌توانند واقعیت تارخی خود را پنهان و همچنین اقدام سفیرشان را لاپوشانی کنند؛ متاسفانه این‌ها به جای اینکه واقعیت را بپذیرند و از ملت ما عذرخواهی کنند به سمت مسائلی از جمله تحریم‌های جدید علیه ایران سوق پیدا می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: