اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 18 January 2020
تابش اعلام کرد:
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،گفت: دستورالعمل قیمت گذاری برای ایام پایانی سال، به استان ها ابلاغ شده است.

ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری برای ایام پایانی سالبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، عباس تابش رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در گردهمایی روسای سازمانهای صمت استانها که با حضور وزیر صمت برگزار شد، بیان کرد: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی ها انجام شده است و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارایه می شود.

وی با اعلام اینکه قیمت گذاری خدمات و‌ کالا، مشمول ضوابطی نیست و یک هفته دیگر به استان ها ابلاغ می شود، تصریح کرد: دستورالعمل قیمت گذاری برای ایام پایانی سال، به استان ها ابلاغ شده است.

تفاهم نامه با بسیح اصناف تعداد بازرس های بازار را ۲ برابر خواهد کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم و تفاهم نامه ای با بسیج اصناف داریم که تعداد بازرس ها ۲ برابر خواهد شد.

تابش ادامه داد: در زمینه سامانه، هنوز گمرک همکاری ندارد ولی سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام به اطلاعرسانی دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می کنند.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می شود، گفت: نظارت واحد های بین راهی برعهده ما است و اجازه افزایش قیمت ندارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: