اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 15 January 2020
کولیوند خبرداد:
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس از پیگیری مسئله جان‌باختگان کرمان توسط وزارت اطلاعات خبر داد و گفت: کمیته ۴ نفره ای نیز در مجلس تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کنند.

تشکیل کارگروه ویژه مجلس برای بررسی ابعاد اتفاقات کرمانبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تاکید نایب رئیس مجلس بر پیگیری موضوع جانباختگان کرمان توسط کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه در صحن علنی مجلس از سوی رئیس جلسه دیروز (سه شنبه 24 دی ماه) پیگیری مسئله جانباختگان کرمان مطرح شد، کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو نماینده کرمان آقایان محمدرضا پور ابراهیمی داورانی و محمدمهدی زاهدی به همراه محمد محمودی شاه نشین و اصغر سلیمی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان اعضای این کارگروه انتخاب شدند.

کولیوند با اشاره به پیگیری دولت برای روشن شدن ابعاد پرونده جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان، ادامه داد: در دولت نیز وزارت اطلاعات مسئول پیگیری این پرونده شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگ می‌کنیم تا اعضای کارگروه ویژه مجلس به کرمان بروند و با شورای تامین جلسه‌ای را برگزار کنند. گزارشی از اتفاقات رخ داده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: