اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 13 January 2020
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد:
مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌و‌بلوچستان ارزیابی دقیق میزان خسارت را به هفته آتی موکول کرد و گفت: تاکنون به ۲۰ هزار واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد آمده است.

خسارت سیل به ۲۰ هزار واحد مسکونی سیستان‌و‌بلوچستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدخلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان آخرین روند امدادرسانی و تخریب به واحدهای مسکونی استان را به ویژه در مناطق روستایی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۰ اکیپ آمارگیر و ارزیاب به مناطق سیل‌زده استان گسیل شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برخی راه‌های روستایی شهرستان‌های چابهار، قصرقند، نیک‌شهر قطع شده است، ادامه داد: تمامی امکانات و ماشین آلات بنیاد مسکن در اختیار امدادرسانی برای سیل‌زدگان قرار گرفته است.

منبتی همچنین اعلام کرد: با هماهنگی استانداری مقرر است تا کمک‌های غیرنقدی آستان قدس‌رضوی به سیل‌زدگان استان ارایه شود. همچنین کمک‌های نقدی نیز به سیل زدگان اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با استانداری انجام شده، پیش بینی ها حاکی از آن است که تاکنون به ۲۰ هزار واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان یادآور شد: آمار دقیق از خسارات وارد‌آمده پس از عبور از بحران اعلام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های چابهار، قصرقند، نیک شهر و روستاهای آنها دچار بحران هستند و راه‌های مواصلاتی برخی از آنها قطع شده است که امید است تا هفته آتی این مشکلات حل شوند و بتوان آمار دقیقی از میزان خسارات به دست آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: