اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 13 January 2020
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو خبر داد:
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، گفت: روند بازسازی خطوط آب و برق در سیستان و بلوچستان توسط گروه‌های امدادی آغاز شده اما مسیرهای دسترسی بسیاری از روستاها کماکان مسدود است و امکانی برای حضور نیروهای عملیاتی وجود ندارد.

آغاز روند بازسازی خطوط آب و برق در سیستان و بلوچستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس ، میثم جعفرزاده مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به شهرها و رسوتاهای درگیر سیل در سیستان و بلوچستان گفت: سیل در این استان باعث شکستگی خطوط آب و تخریب شمار زیادی از تیرهای برق شده و تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو از روز گذشته در مناطقی که امکان تردد وجود دارد حاضر شده و روند بازسازی خطوط آب و برق آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین به‌روزرسانی اطلاعات منطقه، 240 روستا دچار قطعی آب و 120 روستا بی‌برق شده است، افزود: به‌دلیل شدت سیلاب، برخی از روستاها دچار قطعی ارتباط مواصلاتی و تلفنی شده و به همین دلیل احتمال گسترش قطعی آب در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: اکنون تیم های عملیاتی به همراه تجهیزات کامل در منطقه در حالت آماده باش هستند اما با توجه به مسدود بودن راه های دسترسی، شرایط انجام عملیات بسیار دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو در مناطق سیلابی استان حضور یافته و در هر نقطه‌ای که امکان دسترسی فراهم شود کار بازسازی و ترمیم خطوط انتقال آب و برق را ادامه می‌دهند.

در حال حاضر ارتباط مخابراتی بدلیل قطع فیبر نوری امکان‌پذیر نبوده و راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های نیکشهر و قصرقند، نگور، پلان، دلگان، کنارک در محدوده زرآباد استان سیستان و بلوچستان مسدود است.


نام:
ایمیل:
* نظر: