اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 08 January 2020
فرمانده نیروی انتظامی:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقدام شجاعانه رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی تنها گوشه ای از "انتقام سخت" بود.

به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش سالانه و سراسری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت، شهدای مدافع حرم خصوصا روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و درود بر روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای امام خامنه ای عزیز مدظله العالی به فتنه اخیر در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این حوادث، نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و بسیج برای برقراری امنیت آمادگی کامل داشتند؛ این در حالی است که فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صبح یکشنبه آبان ماه همچون آبی بر روی آتش بود چرا که در همان ساعات اولیه سخنرانی ایشان، صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: ورود مقام معظم رهبری به موضوع فتنه آبان ماه در خنثی سازی توطئه دشمن موثر بود؛ فرمایشات معظم له در راستای امنیت مردم، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نابود کردن دشمن بود چرا که دشمنان اصل نظام را مورد هدف قرار داده بودند.

سردار اشتری با بیان اینکه باید قدردان وجود مبارک امام خامنه ای عزیز مدظله العالی باشیم، گفت: انصافا در حوادث آبان ماه نیروهای عمل کننده نیز به خوبی ایفای نقش کردند و نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش با تمام توان به موضوع ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح بالاتر از توان خود در حوادث اخیر ایفای نقش کردند، ادامه داد: ما نیز باید سرعت عمل و قدرت مانور بیشتری داشته باشیم و با کار کارشناسی شده وارد موضوعات شویم.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به اینکه مردم هم با بیداری، هوشیاری و آگاهی کامل وارد صحنه شدند، گفت: با لطف و عنایت الهی، هوشیاری مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح توانستیم توطئه آبان ماه را خنثی کنیم اما بدانیم که دشمن به دنبال تحمیل راهبرد فشار حداکثری است بنابراین باید بیش از گذشته آماده باشیم .

سردار اشتری همچنین به فعالیت افرادی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مشغول خدمت هستند، اشاره کرد و گفت: تمام آبرو و عزت ما با دوران هشت سال دفاع مقدس در ارتباط است؛ امروز جبهه مقاومت در سراسر کشور به دوران دفاع مقدس تاسی می کند.

وی با تاکید بر الگو گرفتن از شهیدان همت،کاظمی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید بزرگوار ابومهدی المهندس را چند سالی است که می شناسم این افراد از تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و در نهایت نیز به آرزوی خود که شهادت بود، رسیدند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: هر چقدر که در عرصه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فعالیت کنیم در واقع به ارتقاء فرهنگ کشور کمک کرده ایم؛ هر کجا که یادواره ای برای شهدا برگزار می شود آن مکان به آسیب های اجتماعی کمتری دچار می شود.

سردار اشتری ادامه داد: فعالیت های شما برای آینده انقلاب و نسل جوان موثر است؛ فعالیت در عرصه  حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با روحیه جهادی و ایثارگری، موفقیت در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و همچنین آرامش مردم را به دنبال خواهد داشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه ضمن تبریک به مناسبت اقدام شجاعانه و هوشمندانه رزمندگان اسلام و سپاه در پی مورد هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکایی در عراق، عنوان کرد: سید حسن نصراله  نیز در سخنانی به قصاص عادلانه اشاره کردند و گفتند: ارزش کفش های حاج قاسم از سر ترامپ بیشتر است؛ بنابراین این اقدام سپاه تنها گوشه ای از انتقام سخت است.

وی همچنین به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار 40 سال به مجاهدت پرداخت و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز در پی شهادت این شهید سرافراز فرمودند که حاج قاسم آسمانی شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بهترین پاداش خود را گرفت، ادامه داد: این شهید بزرگوار به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید، البته اثری که خون این شهید عالی مقام دارد بیشتر از دوران حیاتشان است و خوشا به حال این شهید سرافراز.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی رستاخیزی را به وجود آورد، عنوان کرد: علاوه بر کربلا، نجف و بصره، از تمامی شهرهای ایران نیز مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم شرکت کردند و این امر سبب شد تمام توطئه دشمنان خنثی شود

سردار اشتری با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جهان و منطقه تاثیرگذار بود، تصریح کرد: مردم از روز جمعه به صورت خودجوش در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کردند که الحق و الانصاف حق مطلب را نیز ادا کردند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: اخلاص و ولایتمداری دو شاخصه اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی بود؛ زمانی که دشمن نام این شهید را می شنید لرزه بر اندامش می افتد این در حالی است که این شهید والامقام خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانست .

سردار اشتری با تاکید بر الگوگیری از دو صفت اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ما نیز باید مطیع رهبری باشیم چرا که خیر و برکت دنیا و آخرت را برای ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: از خدا می خواهیم که راه شهدا را ادامه دهیم و عاقبت به خیر شویم و پایان عمر ما نیز ختم به شهادت شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: