اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 08 January 2020
یک فروند هواپیمای اوکراینی پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف دچار نقص فنی شد و در منطقه پرند سقوط کرد.

سقوط هواپیمای اوکراینی نزدیک فرودگاه امام خمینی (ره)به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس ، یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف دچار نقص فنی شد و در منطقه پرند سقوط کرد.

همه مسافران هواپیمای اوکراینی جان باختند

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور،گفت: متاسفانه با توجه به سقوط هواپیمای اوکراینی، تمام مسافران جان باخته اند و کسی زنده نمانده است.

رئیس اورژانس کشور افزود: اورژانس، اولین گروه حاضر در صحنه بوده است و ما در تلاش هستیم تا اجساد جان باختگان را جمع آوری کنیم.

وی اضافه کرد: مسافران این حادثه در حال حاضر قابل شناسایی نیستند و بدن‌های آنان متلاشی شده است.

چگونگی حادثه در حال بررسی است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، گفت: تعداد دقیق مسافران پرواز بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی به مقصد کیف، ۱۶۷ نفر و تعداد خدمه ۹ نفر است.

جعفرزاده افزود: ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح امروز هواپیمایی مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از ترک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مقصد کیف پایتخت اوکراین دچار سانحه شده و بین پرند و شهریار سقوط کرده است.

وی گفت: تیم کارشناسی به محل سقوط هواپیما به محل اعزام شدند تا نتیجه و چگونگی سانحه را مشخص کنند که ما نیز منتظر نتیجه بررسی‌های هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: همه پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه‌های سراسر کشور در زمان خود انجام می‌شود و هیچ اخلال و تاخیری در پرواز‌ها وجود ندارد.

 انتقال اجساد سقوط هواپیما به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال اجساد سقوط هواپیما به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان خبر داد.

براساس این گزارش، مهدی فروزش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، گفت: در پی سقوط هواپیمای اوکراینی، تیم کارشناسی از پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند.

وی افزود: اجساد این حادثه بعد از جمع‌آوری به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک منتقل می‌شود و به محض انتقال اجساد کار شناسایی و تعیین هویت آغاز خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: سوله مدیریت بحران در مرکز کهریزک برای تحویل اجساد آماده شده است و تلاش می‌کنیم تا حد امکان در حداقل زمان و با دقت لازم کار شناسایی اجساد به انجام برسد و بخش آزمایشگاه سرولوژی و ژنتیک مرکز نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: