اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 07 January 2020
فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:
فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان از دپوی موادمخدر و كشف بيش از يك تن و 190 كيلوگرم انواع موادمخدر در مرزهاي میرجاوه خبر داد.

دپوی یک تن و 195 کیلوگرم موادمخدر در مرز میرجاوهبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد ملاشاهي فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان اين فرماندهي با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي، از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر مبنی بر دپو کردن مواد مخدر در منطقه مرزي ميرجاوه مطلع شدند و با تشديد اقدامات كنترلي و برنامه‌ريزي دقيق عملياتي، انهدام اين باند بزرگ را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با حضور در منطقه شناسایی شده، موفق شدند پس از پایش و کنترل حوزه مقدار يك تن و 195 كيلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ يك تن و 95 كيلوگرم ترياك و 100 كيلوگرم مرفين را كه به طرز ماهرانه‌اي در بين نيزارهاي كنار رودخانه توسط قاچاقچيان مخفي شده بود، كشف كنند.

فرمانده مرزباني استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با دپو کردن محموله مواد مخدر، آن را در فرصتی مناسب به عمق کشور منتقل کنند که با اشراف اطلاعاتی و تلاش مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار ملاشاهی با قدردانی از زحمات شبانه روزي مرزداران استان خصوصاً دلاور مردان هنگ مرزي ميرجاوه كه در اين عمليات با رشادت و هوشمندي كامل عمل كردند، خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستاي مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچيان كه يكي از مهمترين اولويت‌هاي مرزباني نيروي انتظامي در سال 98 است از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهند كرد و اجازه جولان و سركشي به قانون شكنان و سودجويان را نخواهند داد.#

 


نام:
ایمیل:
* نظر: