اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 07 January 2020
رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:
رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

تعدادی از تشییع کنندگان در کرمان جان باختندبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صداو سیما،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام این خبر افزود: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان، اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: خبر‌های این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان‌های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

فوت و مصدومیت تعدادی از عاشقان سردار ملت

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعدادی از عاشقان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها مصدوم شدند و جان باختند.

کولیونددر ادامه گفت: در روز رستاخیز مردم کرمان تعدادی از عاشقان سردار ملت شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل ازدحام جمعیت تعدادی از هموطنان متأسفانه جان باختند و تعدادی نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در محل تشییع حضور دارند و این موضوع را مدیریت می‌کنند.

 حضور وزیر بهداشت در کرمان برای رسیدگی به مصدومان

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ازدحام بسیار بالای جمعیت در مراسم کرمان، گفت:وزیر بهداشت از نزدیک رسیدگی به مصدومان را پیگیری می‌کنند.

کولیوند در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، افزود: امروز تعدادی از هموطنان به علت ازدحام زیاد جمعیت دچار مصدومیت شدند و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد:البته وزیر بهداشت آنجا حضور دارد و از نزدیک مسئله رسیدگی به مصدومان را مدیریت می‌کند و شخصا نظارت بر عملکرد پزشکی نظارت دارند و پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

کولیوند، گفت:مصدومان به بیمارستان‌ها منتقل شدند و آمبولانس‌ها در طول مسیر حضور داشتند و از همان لحظات اولیه خدمات به مصدومان ارائه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: