اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 05 January 2020
رئیس مجلس شورای اسلامی سردار شهید سلیمانی را فردی پاکباخته نامید و گفت: در مقابل جنایت سفاکانه آمریکایی‌ها ایستادگی و پاسخ سختی به جنایتکاران داده خواهد شد.

لاریجانی:پاسخ سختی در انتظار جنایتکاران است

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از دیدار با خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آن شهید پرافتخار جهان اسلام گفت: در طول 38 سال آشنایی نزدیک با شهید سلیمانی، ایشان را فردی مخلص در راه اسلام یافتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی از روحیه مجاهدت برخوردار بود، عنوان کرد: مجاهدان فی سبیل الله ویژگی‌هایی همچون این شهید بزرگوار داشته و در دل مردم جای دارند. وی فردی پاکباخته بود و از هیچ اقدامی در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی کم نگذاشت.

وی افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی نسبت به مسائل کشور با استعداد و باهوش بود و درک درستی از آنها داشت که با همین ویژگی ها باعث شد مردم حس حمایت از ایشان را داشته باشند و اکنون نیز در مراسم تشییع پیکر پاک او حضوری باشکوه پیدا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل جنایت سفاکانه آمریکایی‌ها ایستادگی خواهد شد و پاسخ سختی به جنایتکاران خواهیم داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: