اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 03 January 2020
سناتور آمریکایی در واکنش به اقدام تروریستی دولت آمریکا علیه سردار سلیمانی و به شهادت رساندن وی از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرد.

جو بایدن: ترامپ یک دینامیت را به یک قوطی کبریت انداخت

به گزارش عصرپرس، جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در انتخابات این کشور در واکنش به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی در بیانیه‌ای با مطرح کردن ادعاهایی علیه فعالیت‌های سردار سلیمانی نوشت: هیچ کدام از این اقدامات این واقعیت که این اقدام، اقدام تنش‌زای بزرگی بوده است را خنثی نمی‌کند. بیانیه دولت[آمریکا] مطرح می‌کند که هدف آن جلوگیری از حملات آینده از سوی ایران است، اما این اقدام به احتمال زیاد تاثیر معکوس خواهد داشت.

بایدن همچنین از سیاست دونالد ترامپ برای انجام دادن این اقدام تروریستی انتقاد کرده و گفت: رئیس جمهور ترامپ یک دینامیت را به یک قوطی کبریت انداخت.

او در ادامه مطرح کرد: من اطلاعاتی از این موضوع در دست ندارم و بسیاری از آن نامعلوم است اما ایران حتما واکنش نشان خواهد داد. ما ممکن است در آستانه یک درگیری بزرگ در خاورمیانه باشیم.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح جمعه در بیانیه‌ای مطرح کرد: به استحضار امت اسلامی به ویژه ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد ، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز ، به شهادت رسید .


نام:
ایمیل:
* نظر: