اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 30 December 2019
با حضور وزیر بهداشت؛
نرم افزار ملی آرمان یا موکس ملی، با همت دانشگاه علوم پزشکی مجازی و با حضور وزیر بهداشت و معاون آموزشی وزارت بهداشت، رونمایی شد.

نرم افزار ملی آرمان رونمایی شد

به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، نرم افزار ملی آرمان یا موکس ملی (MOOCs) یکی از روش های نوین آموزشی است. MOOCs مخفف Massive Open Online Courses است و به دوره آنلاینی اطلاق می شود که از طریق وب و به طور آزاد به شرکت ‌کنندگانی نامحدود ارائه می شود.

این دوره‌ها معمولا مشابه دوره‌های دانشگاهی است. اغلب آنها زمان شروع و پایان مشخصی دارند. موک‌ ها علاوه بر محتوای رایج درسی نظیر ویدئوها، متون و مجموعه مسائل، فضای تعاملی به وجود می ‌آورند که دانش آموزان، استادان و دستیاران آموزشی در آن شرکت کنند. این دوره‌ها توانسته اند گروه‌های مختلفی از مردم را از بسیاری از کشورهای جهان به خود جذب کنند. دوره‌های با کیفیتی که به وسیله اساتید بسیاری از دانشگاه‌ های مطرح دنیا تدریس می ‌شوند، گام مهمی را برای استفاده از فرصت‌ های برابر آموزشی برای افراد علاقمند برداشته است.

 برنامه های آرمان شامل، آموزه، پودمان و دوره است.

گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی آرمان و ارائه آن به تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور و بر اساس مصوبه هیات امنای خود، اقدام به فراخوان برای تولید محتوای الکترونیکی کرده است. مفاد این فراخوان در شورای آرمان به تصویب رسیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: