اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 30 December 2019
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرستان شهر قدس در غرب استان تهران از شرکت دیجی کالا بازدید کرد.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت دیجی کالا

به گزارش عصرپرس، دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است.

گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند.

دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف فعالیت می کند.

تنوع کالایی این مرکز تجاری اینترنتی بیش از 2 میلیون کالا است و بیش از 30 هزار کسب و کار، کالای خود را بدون واسطه و از طریق زیر ساخت های دیجی کالا به سراسر کشور عرضه می کنند.

به طور متوسط روزانه حدود 150 تا 200 هزار قلم انواع کالا را تحویل مشتریان و سفارش دهندگان خود می کند.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ با سرمایه اولیه بسیار محدود شروع به کار کرد و امروز پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه است.

از شرکت‌های زیرمجموعه و سرویس‌های اصلی این گروه می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا (Digikala)، فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی‌استایل (Digistyle)، فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو (Fidibo)، سوپرمارکت آنلاین (Digikala Fresh)، زیرساخت پرداخت الکترونیکی دیجی‌پی (DigiPay)، مرکز نوآوری دیجی‌کالا نِکست (DigikalaNext)، سرویس‌های تبلیغات آنلاین و آفلاین، لجستیک، سرویس‌های ابری، کلان‌داده‌ها، سرویس‌های محتوایی (Content Factory) و دیجی‌کالامگ (DigikalaMag) اشاره کرد.

دیجی‌کالا از همان ابتدا تمرکز خود را بر « مشتری‌محوری » به‌عنوان مهم‌ترین ارزش کسب‌وکار قرار داد و ایجاد تجربه خوشایند خرید در مشتریان و تلاش برای ارتقای تجربه خرید ایرانیان منطبق با استانداردهای جهانی را یکی از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

با افتتاح مرکز پردازش کالای دانش در تهران هم اکنون گروه دیجی‌کالا بزرگترین مرکز پردازش کالا را در خاورمیانه و شمال آفریقا در اختیار دارد.

این مرکز با مساحت ۵۰ هزار متر مربع، ظرفیت انبارش ۵ میلیون قلم کالا و ظرفیت پردازش ۵۰۰ هزار کالا در روز، یکی از مراکز پردازش قابل مقایسه با پیشروترین نمونه‌های جهانی است.

علاوه بر آن ۳۱ مرکز توزیع کالا، مرکز خدمات پس از فروش و مرکز جمع‌آوری کالای فروشندگان در سراسر کشور امکان تحویل سریع کالا را برای مشتریان در دورترین نقاط کشور فراهم آورده است.

به گزارش شاتا، گفتنی است؛ در حال حاضر 68 درصد تعداد کالای فروخته شده در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا داخلی و تولید 2 هزار و 748 برند ایرانی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: