اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 29 December 2019
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مترو هشتگرد در هفته جاری خبر داد و گفت : این رویداد بیانگر اقدام و عمل وزارت راه و شهرسازی است.

مترو هشتگرد در هفته جاری افتتاح می‌شود

به گزارش عصرپرس، محمد اسلامی در آیین بهره برداری از ۲۴۳ دستگاه انواع واگن و لکوموتیو اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز دومین مراسم بهره‌برداری از محصولات ریلی تولید داخل برگزار شد.

وی افزود: این اقدام بیانگر اهتمام ویژه دولت برای تحقق رونق تولید است. ما در این کشور ظرفیت‌های متنوع و قابلیت‌های ارزشمندی داریم و بهره برداری از ۴۵۷ دستگاه انواع واگن و لکوموتیو بیانگر ارتباط معنا دار بین شرکت راه آهن، شرکت های بهره‌بردار و تولید‌کننده است. امروز هیچ شرکتی تولید‌کننده‌ای بدون سفارش نمانده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه واگن پارس ۳۴۴ دستگاه انواع واگن برای بهره‌برداری تولید کرده است، طی ۲۰ سال اخیر یک رکورد محسوب می شود

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از وزارت نفت به خاطر حمایت از تولید داخل با پرداخت از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید تشکر و ابراز امیدواری کرد پرداخت از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه نسبت به قبل سرعت بگیرد.

اسلامی نکته حائز اهمیت برای توسعه حمل‌و‌نقل حومه‌ای را تولید ریل باس عنوان کرد و گفت: تولید ریل باس باید بدون وقفه ادامه یافته تا هرچه بیشتر جابجایی مسافر از جاده به ریل اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسلامی در ادامه از از افتتاح مترو هشتگرد در هفته جاری خبر داد و گفت: افتتاح مترو هشتگرد مصداق اقدام و عملکرد وزارت راه و شهرسازی است. در نظر داریم با نوسازی ناوگان مردم را در سفرهای ریلی همراهی کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: