اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - 17 December 2019
همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته و برای توسعه فعالیت‌های ترانزیتی و حمل بار در خطوط ریلی کشور، پنج تفاهم‌نامه همکاری‌های ریلی بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بخش خصوصی و دولتی به امضا رسید.

امضا پنج تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در مراسم اختتامیه نمایشگاه حمل و نقل که با حضور وزیر راه و شهرسازی و  معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد، شرکت راه آهن پنج تفاهم‌نامه با بخش دولتی و خصوصی امضا کرد.

در تفاهم نامه حمل مرسولات پستی بین شرکت راه آهن و شرکت ملی پست، که به امضای سعید رسولی، مدیرعامل راه‌آهن و حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت پست رسید، طرفین مقرر کردند که برای ارایه خدمات پستی در برخی از ایستگاه‌های راه آهن و حمل محمولات پستی توسط ناوگان ریلی کشور با یکدیگر همکاری کنند.

تفاهم‌نامه احداث دهکده لجستیک قزوین

در تفاهم‌نامه‌ دیگری که بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و استانداری قزوین به امضا رسید، طرفین توافق کردند که برای راه‌اندازی دهکده لجستیک در استان قزوین همکاری‌های لازم را برای اخذ مجوزهای قانونی به عمل آورند و در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای تامین مالی این پروژه بزرگ لجستیکی کشور در استان قزوین همکاری کنند.

این تفاهم‌نامه نیز توسط سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین و مهدی بخشنده، نماینده اتاق بازرگانی استان قزوین به امضا رسید.

تفاهم نامه ساخت پایانه تخلیه و بارگیری ریلی پارس آباد

در تفاهم‌نامه دیگری که بین شرکت راه آهن و استانداری اردبیل به امضا رسید  دو طرف موافقت کردند، در انجام مطالعات و اخذ مجوزهای قانونی برای جذب سرمایه گذار و تامین مالی احداث و راه‌اندازی مرکز لجستیک ریلی پارس آباد با یکدیگر همکاری کنند.

این تفاهم‌نامه را سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن و اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل امضا کردند.

تفاهم‌نامه نصب وراه ندازی سیستم علائم الکتریکی محورریلی بافق - کرمان

در این تفاهم‌نامه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترو اپتیک صا ایران موافقت کردند طراحی، نصب  و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی محور ریلی بافق - کرمان توسط شرکت صا ایران انجام شود.

این تفاهم نامه توسط سعید رسولی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن و سید جواد رضایی، مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری در پروژه‌های ریلی با استفاده از فناوری اطلاعات

در این تفاهم‌نامه که بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترو اپتیک صا ایران به امضا رسید دو طرف موافقت کردند که در زمینه اجرای پروژه‌های ریلی کشور با استفاده از فناوریهای نوین و هوشمند سازی شبکه ریلی با یکدیگر همکاری کنند.

این تفاهم‌نامه نیز توسط سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن و سید جواد رضایی، مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران به امضا رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: