اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 15 December 2019
وزیر دفاع:
وزیر دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظام و حکومتی برگرفته از قدرت واقعی است، گفت: با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم همواره برای دشمن، بسیار مخرب خواهد بود.

ایران دارای نظام و حکومتی برگرفته از قدرت واقعی است

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مراسم رونمایی از مجموعه کتب؛ منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور وزیر دفاع برگزار شد.

امیر حاتمی در این مراسم گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست پاسخ دهیم و به او اجازه تصمیم گیری ندهیم و آن بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار و اراده و ثبات ما را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظام و حکومتی برگرفته از قدرت واقعی است، تصریح کرد: با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم همواره برای دشمن، بسیار مخرب خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان افزود: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دائما در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت برای استثمار ملت‌ها، تغییر تصمیم‌ها و کاهش اراده دولت‌های منطقه و جهان استفاده می‌کنند و ما باید با در نظر گرفتن این موضوع همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم تا بتوانیم قدرت بازدارندگی و موثر خود را همچنان حفظ کنیم و ارتقا بخشیم.

بنابراین گزارش دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم له در سال ۱۳۹۰ با چشم انداز ۱۰ ساله و برگزاری ۵ همایش دو سالانه و تدوین کتاب‌های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است.

 دبیرخانه همایش، کتابخانه دیجیتال مجموعه منشورات را به منظور تحقق توسعه و گسترش گفتمان سازی و برای سهولت دسترسی پژوهشگران در اقصی نقاط دنیا تهیه و تولید کرده است.

این دبیرخانه تاکنون ۲۹ جلد منشورات خود را در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار داده است که شامل مجموعه کتاب‌های مرجع، مجموعه مقالات همایش دبیرخانه، فصلنامه و ویژه نامه‌های همایش است.

چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی با ثبت در پایگاه استناد علمی جهان اسلام (ISC) و حمایت ۶۰ دانشگاه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور و استقبال کم نظیر اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگران و دانشجویان کشور با دریافت نزدیک به سه هزار مقاله افتخار دیگری بر لوح زرین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزوده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: