اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 15 December 2019
‎معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی
‎ معاون وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل در محل مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تردد حمل و نقل کالا ، بنادر ، راه آهن، گف: نمایشگاه صدای تلاش و زحمات خانواده حمل و نقل کشور است.

‎نمایشگاه صدای تلاش و زحمات خانواده حمل و نقل کشور است

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، شهرام آدم نژاد در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و خدمات وابسته با بیان اینکه بخش حمل و نقل سهم ۹ درصدی در تولید ناخالص ملی کشور دارد،اظهار داشت: با وجود فشار‌های اقتصادی حمل و نقل کالا در کشور طی یک سال اخیر ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و خدمات وابسته تصریح کرد: در این نمایشگاه چهار موضوع مهم را مد نظر قرار داده ایم که بحث انرژی مهم ترين بخش ان است و تلاش می‌کنیم با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در همکاری با وزارت صمت امکانات بیشتری را در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در حوزه حمل و نقل ایجاد کنیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه افزایش سطح خدمات حمل و نقلی از ديگر موضوعات مهمی است که در نمایشگاه پیگیری خواهد شد، ادامه داد: در بخش‌های مسافری، حمل و نقل کالا و همچنین رانندگان در تلاش هستیم که سطح خدمات حمل و نقلی بهبود یابد.

آدم نژاد با تأکید بر اینکه از بهمن ماه سال جاری فرایندی سیستمی را در این باره ایجاد خواهیم کرد گفت: با راه اندازی این سیستم حقوق مسافرین بیش از پیش بهبود می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به کمبود‌های حمل ونقلی کشور در حوزه لجستیک اشاره کرد ‌گفت: سالانه هزاران میلیارد تومان هزینه عدم وجود لجستیک در کشور را پرداخت می‌کنیم که امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و با استفاده از بستر این نمایشگاه این مشکل رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری از سوی ذی‌نفعان  مواجه شده است افزود: با افزایش ۳۰ درصدی متقاضیان، ۳۸۵ غرفه در این نمایشگاه فعال هستند که ۱۲۰ غرفه از آن‌ها در اختیار شرکت‌های دانش بنیان است.

به گزارش عصرپرس، نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته از ۲۴ تا ۲۶ آذر در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

 

 

خبرنگار:پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: