اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 15 December 2019
وزیر نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو به عنوان متولی اصلی تامین آب و برق از مسوولیت سنگینی در توسعه مدیریت مصرف برخوردار است از همه پژوهشگران به ویژه بانوان درخواست کرد تا به سمت توسعه ابزارهایی بروند که مدیریت مصرف را اجرایی کنند.

اردکانیان:پژوهشگران به سمت توسعه ابزارهای مدیریت مصرف بروند

به گزارش خبرنگارسرویس اقتصادی عصرپرس، رضا اردکانیان امروز یکشنبه در مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق که در محل پژوهشگاه نیرو برگزارشد، افزود: جامعه‌ای که از یک شیوه و الگوی مناسب مصرف در بخش‌های مختلف به خصوص وقت برخوردار باشد، این جامعه در برابر هیچ تهدیدی آسیب نخواهد دید.

وی افزود: این جامعه در برابر همه حوادث ایمنی خواهد داشت و توسعه بهتری را کسب خواهد کرد.

وزیر نیرو گفت: جامعه‌ای که در مدیریت مصرف پایبند به هیچ الگوی مناسبی نباشد، هرچقدر هم در علم و فناوری توسعه یابد این توسعه اثربخش نخواهد بود و توسعه‌ای کامل نخواهد داشت.

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو به عنوان متولی اصلی تامین آب و برق از مسوولیت سنگینی در توسعه مدیریت مصرف برخوردار است از همه پژوهشگران به ویژه بانوان درخواست کرد تا به سمت توسعه ابزارهایی بروند که مدیریت مصرف را اجرایی کنند.

وزیر نیرو یادآور شد: در تابستان امسال با اندک تغییراتی در زمینه مدیریت مصرف برق توانسته‌ایم شاهد تاثیرات بزرگی در زمینه صادرات، تولید و صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشیم؛ بر همین اساس این روش‌ها توسعه یافته و نهادینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم تمامی پژوهشگران و همکاران وزارت نیرو، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و سایر دستگاه‌های همکار همانند وزارتخانه‌های صمت و نفت که در حوزه‌های مشترک مشغول تحقیق و پژوهش هستند به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

به گزارش عصرپرس: جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق از امروز به مدت دو روز در پژوهشگاه نیرو برقرار است.


خبرنگار:پویا مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: