اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 14 December 2019
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران و همکاری شهرداری منطقه ۱۲ سومین رویداد هنری پاییز–برگ برگزار می شود.

سومین رویداد هنری پاییز برگ برگزار می شود

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مجتبی موسوی،  این سازمان با اعلام این خبر، گفت: سومین رویداد هنری پاییز–برگ ۲۳ تا ۲۵ آذرماه سال جاری در میدان مشق از سردر باغ ملی تا سردر دانشگاه هنر برگزار می شود.

موسوی در ادامه بیان کرد: از دو سال پیش تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان هنر این رویداد را مطرح کردند که از دو سال قبل برگزاری این رویداد با حضور تعدادی از هنرمندان انجام شده است. در این رویداد از برگ های پاییزی برای خلق اثر استفاده می شود.

وی افزود: فصل پاییز زیبایی های خاص خودش را دارد و این هنرمندان برای خلق آثار زیبا از برگ های پاییزی درخت چنار استفاده می کنند. این رویداد با حمایت سازمان زیباسازی و همکاری شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می شود که هنرمندان با فواصل معینی به اجرای آثار خود می پردازند.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، خاطرنشان کرد: به نظر من این رویداد اتفاق جالبی است زیرا مردم هم در این کار مشارکت می کنند و فضای جذابی در فصل پاییز برای مخاطبان ایجاد می شود.

موسوی در ادامه تاکید کرد: این رخداد متناسب با فصل پاییز است و همان طور که هنرمندان در فصل زمستان آثاری را با برف درست می کنند تصمیم گرفتیم در فصل پاییز هم با استفاده از برگ های پاییزی آثار خوبی توسط هنرمندان خلق شود.

وی در پایان گفت: سازمان زیباسازی همیشه از رویداد های فرهنگی و هنری استقبال کرده است و همیشه یا خودش این رویدادها را برگزار می کند یا از آن ها حمایت مالی و معنوی می کند. این رویداد هم مانند یک سمپوزیوم است و سازمان زیباسازی همه تلاش خود را می کند تا رویدادها را با همکاری گروه‌های مختلف برگزار کند زیرا هدف اصلی سازمان ارتقای فرهنگ و هنر است.


نام:
ایمیل:
* نظر: