اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 10 December 2019
عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای صحنه و سنقر استان کرمانشاه در هفته هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای سنقر و صحنهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، علیرضا تخت‌شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در آیین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: مرحله اول پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر با ظرفیت هفت هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز ۴۶ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد و اعتبار مورد نیاز برای اجرای گام اول این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه نیز در مرحله اول با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، ۴۰ هزار نفر جمعیت این شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تخت‌شاهی ظرفیت نهایی این تصفیه‌خانه‌های فاضلاب را به ترتیب 11 هزار و 100 مترمکعب برای شهر سنقر و 9600 مترمکعب در شبانه‌روز برای شهر صحنه اعلام کرد و افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر تا سال افق طرح(1420) جمعیت 69 هزارنفری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صحنه نیز تا جمعیت 60 هزار نفری شهر را تحت پوشش قرار خواهد داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: