اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - 01 December 2019
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریالی بدهی سال ۹۸ سازمان بیمه سلامت ایران ،گفت: بخش عمده ای از هزینه های سال ۹۸ به داروخانه ها ، بخش خصوصی و دولتی پرداخت شده اما هنوز بدهی سال۹۷ به قوت خود باقی است.

پرداخت ۱۰ هزار میلیاردریالی بدهی سازمان بیمه سلامت ایران

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، طاهر‌موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در نشست خبری با بیان اینکه بیمه سلامت با اجرای قانون پوشش اجباری بیمه به دنبال تداوم خدمات درمانی است، افزود: در سبد هزینه ای مردم درمان نقش کلیدی دارد که با پوشش همگانی بیمه فرصتی مناسب جهت کاهش هزینه ها است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ محدودیتی برای پوشش بیمه سلامت وجود ندارد،برای اولین بار تعداد قابل توجهی از مردم بیمه کامل خود را پرداخت کرده اند.

استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان با حضور وزیر بهداشت در دی ماه

موهبتی ادامه داد: در راستای اجرای قوانین و مقررات و به منظور استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان اقدامات خوبی انجام شده است به نحوی که تجهیزات مورد نیاز تامین شده و تا دی ماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با استقرار نرم افزارهای لازم و ایجاد ارتباط با سایر سازمان‌های بیمه‌گر فعال در حوزه خدمات سلامت می‌توانیم پایگاه برخط درمان بیمه شدگان را در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان بهره‌برداری کنیم.

موهبتی در ادامه تصریح کرد: پایگاه برخط  می تواند در دراز مدت به حذف دفترچه منجر شود.

مدیرعامل سازمان سلامت ایران در ادامه با اشاره به تدوین بودجه ۹۹ ، گفت: با توجه به افزایش پوشش بیمه سلامت امیدواریم در بودجه ۹۹ توجه ویژه به این بخش شود.

درخواست ارزیابی وسع ۴۷۸ هزار نفر به سازمان بیمه سلامت ایران

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به درخواست ارزیابی وسع ۴۷۸ هزار نفر جهت پوشش بیمه ای، گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر به سایت سازمان بیمه ایران مراجعه کرده اند که ۴۷۸ هزار نفر درخواست ارزیابی وسع داده اند.


خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: