اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 30 November 2019
آیین نامه اجرایی موضوع تبصره (۲) ماده (۲) قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب ۱۳۹۵ با موضوع تاسیس و اداره مهدهای کودک در کمیسیون امور اجتماعی به تصویب رسید.

تصویب آیین‌نامه اجرایی با موضوع تاسیس و اداره مهدهای کودک

به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت، طبق تبصره (۲) ماده (۲) قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی تعیین شاخص‌های آموزشی و پرورشی و تدوین محتوا و نظارت بر مهد کودک‌ها از حیث آموزشی و پرورشی با وزارت آموزش و پرورش و صدور مجوز و ارائه برنامه با سازمان بهزیستی کل کشور می باشد.

وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای تبصره مذکور، متن پیشنهادی را برای طی مراحل تصویب ارائه نمود.

متن پیشنهادی در جلسه کمیته تخصصی بررسی و با توجه به ضرورت تعیین تکلیف تعاریف "مهد کودک" و "شاخص های آموزشی و پرورشی" و اختلاف نظر دستگاه‌های ذی ربط در این خصوص، مقرر شد مراتب ابتدا در کمیته فرعی مطرح و پس از تعیین تکلیف موارد یاد شده، ادامه بررسی سایر مواد، متناسب با تصمیم کمیته فرعی بررسی و اصلاح لازم صورت گیرد.

در نهایت، متن پیشنهادی در پنج جلسه کمیته تخصصی بررسی شد و اعضای جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک با متن مصوب موافقت و آن را تصویب نمودند.

جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ به ریاست جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و معاون رئیس جمهور و فلاح زاده، سرپرست کمیسیون، حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیسیون به میزبانی دفتر هیئت دولت برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: