اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 25 November 2019
فرمانده قرارگاه شمال شرق جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده قرارگاه شمال شرق جمهوری اسلامی ایران، گفت:دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی می خواهند ایران را به زانو در آورند اما ملت آگاه ما نمی گذارند آنها در این جنگ ها پیروز شوند، چرا که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شبانه روزی از مرزهای کشور محافظت کرده و چشم نامحرمان را کور خواهندکرد.

دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی قصدبه زانو درآوردن ایران را دارندبه گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي عصرپرس ،رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق جمهوری اسلامی ایران در هشتادو يكمين همايش تجليل از خانواده هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران ارتش که در محل تالار ثامن الائمه مشهد مقدس برگزار شد،  اظهار داشت : فرزندان شما خانواده های شهدا رفتن تا از ارزش های اسلامی دفاع کنند و اجازه ندهند یک وجب از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد.

امیرآذریان درادامه بااشاره به اینکه اولویت ما در کشور تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است، گفت:حضور شما خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره باعث افزایش روحیه شهادت طلبی و استقامت نیروهای مسلح  در کشور شده ، هر چند که توان جبران ایستادگی و مقاومت و صبر شماعزیزان را نداریم.

امیر آذریان در ادامه به وجود 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش اشاره کردو گفت:ما فرزندان شما در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده راه فرزندان شما هستیم و در عمل نشان ندادیم که دست از ولایت فقیه نکشید و ادامه دهنده راه آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم ادامه دهند راه شهدا بوده اند و از حریم ولایت دفاع می کنند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد:دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی می خواهند ایران را به زانو در آورند اما ملت آگاه ما نمی گذارند آنها در این جنگ ها پیروز شوندچرا که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شبانه روزی از مرزهای کشور محافظت کرده و چشم نامحرمان را کور خواهندکرد.

امیر آذریان گفت: دعای خیر شما خانواده های شهدا و ایثارگران همواره توشه راه نیروهای مسلح خواهد بود.

براساس اين گزارش، هشتادو يكمين همايش تجليل از خانواده هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران ارتش سراسر كشور با حضور 100 خانواده در محل تالار ثامن الائمه در مشهد مقدس برگزار شد. 



خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: