اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 19 November 2019
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فردا، آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی است.

فردا؛ آخرین فرصت دریافت کارت آزمون استخدامیبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از صدا وسیما،حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ تا پایان روز چهارشنبه (۲۹ آبان) فرصت دارند با مراجعه به سایت این سازمان، کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون همه داوطلبان از دیروز (۲۷ آبان) برای مشاهده و چاپ روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود، یک نسخه چاپ بگیرند و در زمان مندرج روی کارت برای شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است، گفت: از این تعداد ۳۳۰ هزار و ۱۴ داوطلب یعنی ۶۳.۲۲ درصد زن و ۱۹۱ هزار و ۹۵۹ داوطلب یعنی ۳۶.۷۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به اینکه تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز سه شنبه، حدود ۲۳۴ هزار داوطلب به دریافت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه اقدام کرده اند، افزود: بدیهی است برای شرکت در آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

آقای توکلی گفت: چنانچه داوطلبان به علت دراختیار نداشتن شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت آزمون خود نشده اند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به قسمت پاسخگویی با انتخاب نوع آزمون و تعیین موضوع پیگیری، به دریافت اطلاعات مربوط برای اخذ شماره پرونده، شماره داوطبی و یا کد پیگیری ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: هر یک از داوطلبان چنانچه در مندرجات کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند باید به شرح مندرج در برگ ب اطلاعیه منتشر شده، توجه و اقدام کنند.

آقای توکلی گفت: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، نسخه‌ای تهیه و به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: