اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - 17 November 2019
لاريجاني در صحن علني مجلس
رئیس مجلس گفت: دولت باید مابه التفاوت هدفمندی یارانه‌ها را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و برای اجرای تصمیمات درست باید فضای آرامی فراهم کنیم.

لزوم ايجاد فضای آرام برای اجرای تصمیمات درست

به گزارش عصرپرس، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی صبح امروز خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح امروز جلسه‌ای درباره مباحثی که این روز‌ها درباره بحث یارانه‌ها مطرح است داشتیم که  شمخانی دبیر شورای عالی امینت ملی حضور داشتند و گزارشی از وضعیت یارانه‌ها ارائه کردند همچنین نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: آن چه که مهم است؛ اولا دولت منابعی را که برای ما به التفاوت (اجرای هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین) در نظر گرفته شده است در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است، این کار را حتما کمیسیون مربوطه رسیدگی کند.

رئیس مجلس ادامه داد: نکته بعدی درباره نگرانی مردم است که این تصمیم تبعاتی در قیمت سایر کالا‌ها داشته باشد.

لاریجانی گفت: مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی، ​قوه قضائیه و مسئولان ذیربط جلساتی بگذارد تا نظارت جدی روی کنترل قیمت‌ها اعمال شود.

وی تصریح کرد: در زمینه اصلاح روش‌ها هم مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را صورت دهند لذا در این زمینه باید هم داستان باشیم تا فشار‌ها برداشته و به مردم کمک شود؛ دغدغه اصلی نمایندگان مردم نیز همین است تا در مسیر بحث‌های روز‌های آینده در کمیسیون مشکل حل شود.

به گزارش صداوسیما، وی خاطر نشان کرد: قطعا در فضای آرام اصلاحات در این زمینه سامان خواهد یافت؛ ما نیاز داریم تا فضای آرامی را برای تصمیمات درست فراهم کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: