اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 16 November 2019
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری یزد، گفت: در سفر استانی به یزد تفاهم‌نامه‌ای در نظر گرفته شده است که مبلغ آن بالغ بر ۸۳۰میلیارد ریال است که البته این مبلغ جدای از تالار مرکزی یزد است که با احتساب تالار مبلغی بالای ۱۰۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

تفاهم‌نامه‌ ۸۳۰میلیارد ریالی با استانداری یزد امضا می‌شود

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در ادامه سفر خود به استان یزد در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: استان یزد شانزدهمین سفر استانی بنده است، بحث‌های مشترکی در این سفرها مطرح می‌شود، خوشبختانه در طول این دوسال در سفرهای استانی گفت‌وگو های مشترکی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: عملا گفت‌وگوهایی که در این سفرها با اقشار مختلف فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد با این نگاه است که هم تشکر خود و همکارانم را در مرکز به همکاران منتقل کنیم و هم از نکات آنها بهره ببریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: بعد از هرجلسه‌ای با کارکنان و هنرمندان برنامه‌ ما بر این شکل است که سخنان این جلسات را به معاونین خود در مرکز منتقل ‌کنیم. در تهران هم بعد از سفرهای استانی جلساتی با مدیران کل استانی برگزار می‌شود و نقطه نظرات آنها را بعد از برگزاری سفر جویا می‌شویم.

صالحی یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که در سفرهای استانی خود پیگیری می‌کنیم این است که مرجعیت ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در استان‌ها بالا ببریم، همچنین بحث‌های حمایتی از ادارات را مدنظر داریم داشته که مجموع این اتفاقات در قالب تفاهم‌نامه‌‌ای با استانداری‌های شکل می‌گیرد.

وی افزود: در سفر استانی به یزد نیز چنین تفاهم‌نامه‌ای در نظر گرفته شده است که مبلغ آن بالغ بر ۸۳۰میلیارد ریال است که البته این مبلغ جدای از تالار مرکزی یزد است که با احتساب تالار مبلغی بالای ۱۰۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: با همین نگاه می‌توان حمایت‌ها را از هنرمندان، رویدادها، زیرساخت‌ها و بخشی از کارکنان ادارات کل استانی داشت و در عین حال مرجعیت اداره کل استان را هم فراهم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: