اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 12 November 2019
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما به دنبال افراد دانه درشت قاچاق هستیم که قریب به اتفاق آنها ساکن استان های مرزی هستند، البته در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

به دنبال دانه درشت های قاچاق هستیم

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم است، گفت: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم است و این موضوع را بارها ثابت کرده ایم؛ تقدیم شهدا و جانبازان و دستاوردهای پلیس در ماموریت هایش، دلیل موثقی برای اثبات این مهم است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی تقدیم کرده که ۸ هزار نفر در دفاع مقدس و بیش از ۵ هزار نفر آنان برای دفاع از امنیت کشور و در راه مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اراذل و اوباش به شهادت رسیده اند؛ که نشانگر این است که همکارانم به صورت شبانه روز در مرزها در حال حفظ امنیت کشور هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه ناجا با روحیه جهادی علی رغم امکانات محدود، اقدامات شایسته و بزرگی انجام داده است، افزود: ارائه بیش از 30 میلیون خدمت در سال توسط ناجا به اضافه ایجاد امنیت که بسیار مثال زدنی است از جمله خدمات این نیرو به شمار می رود.

فرمانده ناجا با اشاره به مأموریت بزرگ اربعین، گفت: با وجود افزایش 74 درصدی زائران و نیز 24 درصدی تردد خودروها نسبت به سال گذشته خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی،انتظامی و ترافیکی نداشتیم که نتیجه این زحمات ابراز رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از مجموعه نیروی انتظامی است.

سردار اشتری ادامه داد: در سال جاری در برخورد و پیشگیری از جرایم خشن موفق عمل کردیم و آمارها نشان می دهد این نوع جرایم با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند ناجا بایستی اقتدار توأم با رأفت داشته باشد، اشاره کرد و گفت: اقتدار ما برای افرادی است که قانون گریز و به دنبال ناامنی و بی قانونی باشند که قطعا در مقابل این افراد لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد اما مهربانی و رأفت پلیس برای مردم است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اقدامات ناجا در مبارزه با قاچاق، خاطرنشان کرد: ما به دنبال افراد دانه درشت هستیم که قریب به اتفاق آنها ساکن استان های مرزی می باشند، البته در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده ناجا با تقدیر و تشکر از زحمات سردار "ملکی" فرمانده سابق استان هرمزگان، بیان کرد: این استان از نظر امنیتی وضعیت بسیار مطلوبی دارد گرچه چالش هایی وجود داشته که مبتلا به همه استانها است که ان شاءالله با همکاری مردم، سایر دستگاه ها و سازمان های امنیتی این مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار اشتری در خاتمه گفت: برای سردار "جعفری" آرزوی توفیق دارم و امیدوارم اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و مسئولان استانی همکاری لازم را با وی داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر: