اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 12 November 2019
مسابقات گلبال و شنای جانبازان و نابینایان نیروهای مسلح کشور در مشهد برگزار شد.

برگزاری مسابقات جانبازان نیروهای مسلح در مشهدبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سرهنگ محمد نیایش رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در مسابقات گلبال و شنای جانبازان و نابینایان نیروهای مسلح کشور که در مشهد برگزار شد ۲۰ تیم در رشته گلبال و همچنین۴۰ نفر به صورت انفرادی در رشته شنای کرال سینه و قورباغه با هم به رقابت پرداختند.

سرهنگ نیایش با بیان اینکه مسابقات گلبال در سالن ورزشی مهران و مسابقات شنا در سالن ورزشی شهید چمران مشهد در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات با حمایت و میزبانی فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا ۲۱ آبان ماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی را سلامتی جسمانی و افزایش روحیه شرکت کننده‌گان عنوان کردو گفت: به طور کلی هدف اصلی از ورزش این است که انسان سلامتی جسمی و روحی خود را به دست آورده و با نشاط بیشتر زندگی کند.

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه ورزشكاران جانباز توانستند در عرصه هاي مختلف ورزشي افتخاراتي را براي كشور به دست آورند، گفت: بايد قدر زحمت ها و تلاش هاي اين قشر را بدانيم.

  برگزاری مسابقات جانبازان نیروهای مسلح در مشهد

 

خبرنگار:  پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: