اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 11 November 2019
معاونت امور زنان و خانواده دور سوم انتخابات مردمی زنان کارآفرین برتر ایران را از تاریخ ۲۰ آبان ماه ۹۸ دور سوم این انتخاب را برگزار می کند.

آغاز دور سوم انتخاب زنان کارآفرین برتر ایران با رای مردم

به گزارش عصرپرس به نقل از معاونت امور زنان و خانواده؛ با پایان یافتن دور دوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر که با همراهی کارآفرینان عزیز و جوامع محلی انجام شد، معاونت امور زنان و خانواده از تاریخ  ۲۰ آبان ماه  ۹۸ دور سوم این انتخاب را برگزار می کند.

 لازم به یادآوری است این اقدام در اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن که در شرایط تحریم ها و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران تلاش می کنند، آغاز شد و هموطنان را دعوت کرد تا با رای خود بهترین های این عرصه را انتخاب کنند. نتیجه این انتخاب تاکنون در اردیبهشت و شهریور ۱۳۹۸، معرفی۴۰ بانوی کارآفرین برتر (۲۰ نفر از روستاها و ۲۰ نفر از شهرها) براساس آرای مردمی بوده که در همین سامانه اطلاع رسانی شده است.

برای شرکت در دور سوم سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران می توانید وارد لینک   www.women.gov.ir/vote  شوید.

ملاحظات دور سوم

۱. مدت زمان رای دهی در دور دوم ۲۰ روز از تاریخ ۲۰ آبان ماه است.

۲. از آنجا که کارآفرینان جدیدی پس از خروج افراد برگزیده دوره های قبل، به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء کسانی که از دوره های قبل دارای رای هستند و افراد جدید الورود که فاقد رای هستند، در ۱۰ روز اول فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در ۱۰ روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد. پایان رای دهی روز ۱۰ آذر ماه  خواهد بود.

۳. لازم به ذکر است براساس اعلام قبلی، کارآفرینانی که طی سه دوره متوالی نتوانند به آرای لازم برای انتخاب مردمی دست یابند از دور انتخاب در سال ۱۳۹۸ خارج خواهند شد.

از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده در سامانه، حداکثر می توانید به ۱۰ نفر رای دهید.

نحوه‌ رای دهی

ابتدا وارد سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده شوید و روی منوی انتخاب زنان کارآفرین برتر کلیک کنید.

توجه داشته باشید که فیلترشکن گوشی خاموش باشد، همچنین سرعت اینترنت بالا باشد و حتما صفحه کلید گوشی انگلیسی باشد. شما می توانید حداکثر به ۱۰ زن کارآفرین منتخب خود رای بدهید، برای انتخاب و پیدا کردن فرد مورد نظر روی گزینه "رای می‌دهم" کلیک کنید و سپس از طریق قسمت جستجو در بالای صفحه، اقدام به انتخاب کنید و بعد از باز شدن قسمت اطلاعات شخص مورد نظر، ابتدا کد امنیتی را در کادر مشخص شده وارد کنید، سپس روی گزینه "رای می دهم" کلیک کنید، در این مرحله شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد اعتبارسنجی شوید، این مرحله قدری زمان نیاز دارد که امیدواریم شکیبا باشید. کد دریافتی را در محل مخصوص وارد کنید و روی گزینه ارسال کلیک کنید، منتظر ثبت رای خود باشید. در ۱۰ روز نخست این دوره فقط می توانید به گزینه های جدیدی که با رنگ سفید مشخص شده اند، رای دهید. پس از پایان یافتن ده روز اول، رای دهی به تمامی ۱۱۰ نفر امکان پذیر است.


نام:
ایمیل:
* نظر: