اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 10 November 2019
معاون توزیع توانیر خبر داد:
معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی شبکه‌‌های برق تخریب شده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازسازی شده است، گفت: در حال حاضر برق تمامی چادرها و کمپ‌های اسکان اضطراری نیز برقرار شده و از این جهت هیچ خانوار بدون برق در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

بازسازی کامل شبکه‌‌های برق تخریب شده در مناطق زلزله‌زده

به گزارش عصرپرس از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی‌مهر با حضور در روستای ورنکش استان آذربایجان‌شرقی و وضعیت تامین برق اهالی مناطق‌ زلزله‌زده، با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات‌رسانی به این مناطق به سه روش در حال انجام است، عنوان کرد: هم اکنون برق منازلی که آسیب ندیده برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر افزود: در مجاورت منازل تخریب‌شده نیز چادرهای به منظور اسکان موقت خانواده‌های آسیب دیده نصب شده که برق مورد نیاز برای تمامی این چادرها تامین شده است.

وی ادامه داد: برخی از اهالی نیز در کمپ‌های اسکان اضطراری مستقر شده‌اند که برق مورد نیاز کمپ‌های یاد شده هم تامین شده و از این جهت هیچ خانوار بدون برق در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اینکه هیچگونه نگرانی در زمینه برق‌رسانی وجود ندارد، گفت: در تمامی روستاهای آسیب‌دیده اکیپ‌های برق‌رسانی مستقر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: