اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 07 November 2019
فرمانده کل سپاه گفت: مبارزه با مواد مخدر یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده است.

سرلشکر سلامی: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید

به گزارش عصرپرس؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنج‌شنبه در جریان بازدید از مرکز صیانت و بازپروری شهید زیادیان و در جمع خبرنگاران درخصوص چرایی ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه‌ای است که مردم را آزار می‌دهد.

وی ادامه داد: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید و با بسیج همه ظرفیت‌ها به مبارزه با آنها خواهد رفت، استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیایی اصلی، تولید و توزیع‌کنندگان خرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند، ما باید به مرحله‌ای برسیم که هزینه انجام جرم بالا برود تا عاملان جرم از انجام آن صرف‌نظر کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: طبق قرآن کریم که فرمود اگر یک نفر را زنده کنید کل بشریت را زنده کرده‌اید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران به عنوان پایتخت و قطب عالم اسلام به شیوه ای عمل می‌کند که ریشه بدی‌ها که در شأن نظام اسلامی نیست خشکانده شود.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیز یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده است و تمام جوانان که دچار این مشکل شده‌اند همچون فرزندان ما هستند و سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه خواهد شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی آن خواهد پرداخت، چرا که مردم کشور ما شایسته عزت و شادابی و زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده‌های اجتماعی این چنینی خاطر آنها را آزرده کند.

وی اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مردم عائله ما هستند ما موظفیم در کمال احترام به آنها خدمت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: