اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - 04 November 2019
وزیرآموزش‌وپرورش
وزیرآموزش‌وپرورش در مراسم نواختن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی، تحرکات آمریکا برای مذاکره ناشی از شکست تحریم‌ها دانست.

تحرکات آمریکا برای مذاکره ناشی از شکست تحریم‌ها است

به گزارش عصرپرس، محسن حاجی میرزایی در مراسم زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی در دبیرستان دخترانه دوره اول علی‌اکبر داور منطقه 7 و به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان برگزار شد، اظهارکرد: یوم‌الله 13 آبان روز بزرگی است و اتفاقات مهمی در راستای انقلاب اسلامی در این روز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های شدید آمریکا در روز 13 آبان سال قبل گفت: هرچند در برابر آمریکا درگیر جنگ نظامی نیستیم اما جنگی که از اول انقلاب آغازشده در حوزه اقتصادی همچنان ادامه دارد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: تحرکات اخیرآمریکا برای مذاکره نشان از عدم موفقیت آن‌ها در اعمال تحریم‌ها است.

وی افزود: اتفاقات چهارگانه در 13 آبان  سال‌های  43،  57 ، 58 و اعمال تحریم‌های سال 97  همه یک نقطه مشترک دارند و آن دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

وزیرآموزش‌وپرورش افزود: لانه جاسوسی آمریکا در قامت یک دشمن عمل می‌کرد و از ضدانقلاب حمایت می‌کرد .

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم این چهار رویداد بزرگ ظهور و بروز روحیه استکبارستیزی در ایران بود و خوشبختانه در همه این وقایع آمریکا شکست خورد لذا شاهد بودیم حضرت امام از تبعید برگشت و انقلاب نیز به پیروزی رسید و علیرغم تحریم شدید اقتصادی انقلاب به حیات خودش ادامه داد لذا تهاجم یک سال اخیرآمریکا نیز ناکام است لذا قدرت ایران و جبهه مقاومت آشکار شد.

حاجی میرزایی اضافه کرد: درست است براثر اعمال تحریم‌ها مردم ما دچار سختی‌هایی شدند اما آمریکا به هیچ‌یک از اهدافش نرسید و مردم ما پیروز این جنگ نابرابر هستند.

وی اظهارکرد: 13آبان نماد همبستگی ملت ایران است زیرا مردم با هرتفکری که دارند در این روز باهم علیه دشمن متحد هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: