اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 03 November 2019
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، با قرائت بيانيه پاياني هيئت داوران به كار خود پايان داد.

به‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، متن بیانیه کمیته فنی نوزدهمين نمايشگاه بين المللي برق ايران كه توسط عبدالصاحب ارجمند، رئيس هيئت داوران اين نمایشگاه قرائت شد، به شرح زير است: «خدای بزرگ را سپاس می­‌گوییم و پیشانی شکر بر استان بی همتای او می­‌گذاریم که توفیق خدمتی دیگر به هموطنان عزیزمان از طریق نوزدهمين نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران  نصیب ما نمود.

این نمایشگاه، جلوه‌­ای از طرح دستاوردها، نوآوری­‌ها، بزرگداشت موفقیت­‌ها، ارائه خدمات موفق، تبادل اطلاعات، تجربیات و توانمندی­‌های داخلی و همچنین زمینه همکاری با سایر کشورهای صاحب نام در فن آوری­‌ها و خدمات است.

کمیته‌ فنی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق افتخار دارد ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور موثر انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، شرکت‌های دانش بنیان، و مشارکت با نشاط و فعال ‌بخش وسیعی از جامعه‌ بزرگ صنعت برق کشور که طی سالیان متمادی در عرصه‌های تولید، تامین، مشاوره، پیمانکار، نقش‌آفرین بوده‌اند، گزارشی از فعالیت‌های خود را تقدیم دارد.

در راستای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه بین المللی صنعت برق کمیته فنی بعنوان نمایندگان فنی صنعت برق کشور وظیفه خود دانسته علاوه بر ارزیابی مشارکت کنندگان عزیز در رابطه با طراحی و ساخت غرفه، نحوه نمایش و عرضه خدمات و محصولات، ابتکار و نوآوری جهت غرفه آرایی و جذب بازدید کنندگان، نظم و انضباط، ارتباط با بازدیدکنندگان، رعایت برنامه زمانبندی، امکانات اطلاع رسانی و تبلیغاتی، برخی از خط مشی‌های مهم وزارت نیرو بمنظور بهبود مستمر مانند: داشتن تائیديه‌های استاندارد کلیه محصولات از ازمایشگاه‌­های معتبر، فرآیند محور بودن عرضه خدمات به‌منظور حصول اطمینان از کیفیت، پاسخگویی فنی، خدمات پس از فروش و رضایتمندی کارفرمایان، دانش بنيان بودن وتوسعه صادرات، آموزش­‌های کاربردی و آگاه سازی، فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی الکتریکی را نيز مدنظر قرار داده است .

كميته‌ فني، با اذعان به ارتقاي نسبي كيفيت حضور و ارايه خدمات و كالاها، همچون گذشته به استحضار می‌رساند كه عدم اعلام اسامي برخي شركت‌ها، به معناي آن نيست كه فعاليت آنان مطلوب نبوده، بلكه انتخاب از ميان خوبان ومصداقي بري يادمان براي مشاركت و انگيزه‌ي بيش‌تر، براي تداوم كار آيندگان است.

آن چه در اين نمايشگاه عرضه شد، آيينه‌ تمام نمايي از كارنامه‌ و توانمندي كشورمان در عرصه‌ خدمات صنعت برق است و آن چه به دست آمده و آن چه پيش‌رو است، پس از الطاف بي‌شائبه‌ خداوند، مرهون خرد جمعي و تلاش تمامي فرهيختگان، مديران، متخصصان، صنعتگران و متعلق به همه‌ مردم ايران است و نمایشگاه صنعت برق بایستی جایگاهی برای عرضه محصولات و خدمات با بالاترین استانداردها و تکنولوژی روز دنیا آنطور که شایسته و بایسته این صنعت زیر ساخت است باشد.

این کمیته با استعانت از پروردگار و همکاري و مشارکت بسيار خوب غرفه داران در هنگام برگزاري نمايشگاه، با انجام حدود 600 نفر ساعت كار فني، مشارکت کنندگان گرامی را در قالب فرم‌­های ارزیابی تولید کنندگان، مشاوران، کارفرمایان، پیمانکاران و شرکت­‌های خارجی در زمینه‌­های تولید، انتقال و توزیع برق مورد ارزیابی فنی قرار داده و 25 شرکت  را که حائز بیشترین امتیاز شده اند کاندید تقدیر نموده­ است.

لازم به ذکر است که اين کميته چند ماه قبل از برگزاري نمايشگاه تشکيل و فرم‌هاي و شاخص‌هاي ارزيابي با کمک سنديکاهاي مختلف صنعت برق تهيه و حدود 30 نفر ازخبرگان صنعت برق را براي ارزيابي انتخاب و آموزش داده و جهت اطلاع شرکت کنندگان در نمايشگاه فرم‌ها را قبل از برگزاري، برروي سايت نمايشگاه قرار داد .

اميد که با استفاده از تجربيات ارزيابي اين نمايشگاه بتوانيم ارزيابي موثر و کارآمدتري را در سال‌هاي بعد به انجام برسانيم.»


نام:
ایمیل:
* نظر: