اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 31 October 2019
سرلشکر سلامی در استان البرز اعلام کرد:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی ‌‌و درهم ‌می‌شکنند.

دستور فرمانده معظم کل قوا به سپاه برای محرومیت‌زدایی

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح 1200 پروژه محرومیت زدایی استان البرز در جمع مردم روستای جارو شهرستان اشتهارد ، با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول ‌اظهار داشت:  افتخار می‌کنم که امروز این توفیق حاصل شد که به اتفاق تعدادی از همکاران به دست‌بوسی مردم شریف و عزیز استان البرز و شهرستان اشتهارد نائل شوم.

وی افزود: بنده خود روستایی و روستا‌زاده هستم و روستایی بودن را درک می‌کنم و روستایی بودن را چیز دیگری می‌دانم که صدق، صفا، صمیمیت، مهربانی، رزق حلال و پاک‌دستی ‌‌از ویژگی‌های آن‌هاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از استاندار، فرمانده سپاه البرز و بسیج سازندگی برای اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی تشکر می‌کنم‌، بیان کرد: روحانیون پرچم‌دار حل مشکلاتی هستند که مردم در روستاها به آن دچار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ‌‌سختی‌های بزرگی را با جهاد پشت سر گذاشته‌ایم و بر دشمنان بزرگی پیروز شده‌ایم، گفت: ایران اسلامی دشمنان خود را تا قبرستان آرزوهایشان بدرقه کرد و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند و از رویاهای باطل ‌و خواست آنها عبور کردیم و با جهاد، کشور را از دست دشمنان نجات دادیم و همه این دستاوردها ناشی از پیروی از ولی فقیه بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل غاصب، سعودی‌ها و  انگلیسی تنها دشمنان ملت ایران‌ نیستند، بلکه فقر و محرومیت دشمن ماست، متذکر شد:‌ وقتی این همه انسان عاشق در کشور داریم که حماسه اربعین را خلق می‌کنند و با این همه انسان‌های عاشق و پای کار نباید در این کشور ایران فقیر، محروم و بیماری وجود داشته باشد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شان ملت ایران اسلامی رفاه است و باید برای دستیابی به این مهم همه تلاش کنند، ‌گفت:‌ ‌منابع غنی و سرشاری در ایران وجود دارد که می‌تواند همه جهان را سیر کند.‌ همه نعمت‌های جهان در ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران محور وحدت و پیروی از ولایت و رهبری است که این موهبت بی‌نظیر الهی است، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب یک موهبت الهی است که خداوند به این کشور اعطا کرده و او ما را برای جنگ با فقر فرمان داده ‌و دغدغه ایشان آرامش، عزت، شرف و آبروی این مردم است و امنیت و پیشرفت مردم دغدغه رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در شرایط سخت تحریمی در حال پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: در این شرایط نیروگاه‌، پالایشگاه‌ها و سدها در ایران‌ ساخته شده و بهتر از کشورهای ثروتمند است‌ و این پیشرفت با حرکت ما تداوم می‌یابد؛ ما به یک نهضت قوی نیاز داریم لذا باید در میان شهرها‌ و روستاها حرکت کنیم و ایران را بسازیم و چشم دشمنان را خیره کنیم.

وی با بیان اینکه ما دشمن فقر و محرومیت هستیم و پای این قضیه تا پای جان هستیم، گفت: ‌ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند و از طرفی‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی ‌‌و درهم ‌می‌شکنند.

سردار سلامی با بیان اینکه این جسم ما هیچ ارزشی ندارد الا اینکه در مقابل خواسته‌ها و آرزوهای ملت ایران تکه تکه شود، گفت: روستای جارو و محبت مردم با صفای اشتهارد را فراموش نمی‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: