اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 31 October 2019
کتاب "گذر از زمان‌های اوج مصرف برق" با حضور وزیر نیرو در نخستین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران رونمایی شد.

کتاب

به‌گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، رضا اردکانیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در مراسم رونمایی از کتاب "گذر از زمان‌های اوج مصرف برق" با بیان اینکه این کتاب با محوریت رویکرد مدیریت مصرف و تقاضا و تعامل با منابع انرژی الکتریکی تالیف شده است، گفت: مجموعه تجربیات به دست آمده از موفقیت‌های تابستان اخیر در زمینه تولید و صادرات انرژی و به‌ویژه مدیریت مصرف انرژی که با همکاری همه دست اندرکاران حاصل شد، در این کتاب به ثبت رسیده است.

وی افزود: تالیف کتاب مذکور به این منظور صورت گرفته تا مجموعه تجربیات کسب شده در اختیار علاقه‌مندان از جمله دانش‌پژوهان و دست اندرکاران این حرفه قرار گرفته و همکاران مجموعه وزارت نیرو در سطح کشور نیز از این تجربیات مطلع شوند.

کتاب گذر از زمان‌های اوج مصرف برق در چهار بخش از جمله سیاست‌ها و اصول تغییر برای مدیریت مصرف و تقاضای برق و شاخص‌های جدید پیدایش پیامدهای نوین این عرصه توسط معاونت برق و انرژی وزارت نیرو چاپ و منتشر شده است.

 

خبرنگار: پروین مرادی

دبیر: وجیهه مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: