اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 31 October 2019
مديرعامل شركت توليد نيروی برق حرارتی اعلام کرد:
مديرعامل شركت توليد نيروی برق حرارتی با تاکید بر اینکه در تلاش برای رفع مشکلات بخش تولید هستیم، ادامه داد: معتقد هستیم که قیمت‌ها باید اصلاح شود، زيرا اين ناترازي به بخش دولتي نيز آسيب مي‌زند.

عدم تراز قیمت برق به بخش دولتي هم آسيب وارد می‌کند

به‌گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، محسن طرزطلب در نشست وزیر نیرو با فعالان بخش خصوصی با تاكيد بر اينكه مشكلي براي تامين منابع مالي وجود ندارد، افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته دولت می‌تواند تعهدات خود را از محل صادرات برق انجام دهد.

وي با اشاره به مشكل توليدكنندگان در بازپرداخت بدهی خود به بانك‌ها، گفت: دولت به توليدكنندگانی كه اقساط آن‌ها سررسيده كمک می‌كند. همچنين جلساتی با بانک‌ها و توليدكنندگان و نيروگاه‌هايی كه اقساط آن‌ها سررسيده برای رفع مشكل آنان برگزار كرده و این نشست‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شركت توليد نيروي برق حرارتي با بيان اينكه تعرفه‌ها در حوزه توليد نيروی برق حرارتی اصلاح شده است، گفت: ما متعهد هستيم منابع را پرداخت كنيم و اين اقدام را انجام داده‌ايم.

طرزطلب با تاکید بر اینکه در تلاش برای رفع مشکلات بخش تولید هستیم، ادامه داد: اميدواريم بتوانيم پيشنهاداتي به دولت دهيم و اقداماتي انجام دهيم كه مشكلات بخش خصوصي برطرف شود. معتقد هستیم که قیمت‌ها باید اصلاح شود، زيرا اين ناترازي به بخش دولتي نيز آسيب مي‌زند.


خبرنگار: پروین مرادی

دبیر: وجیهه مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: