اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 30 October 2019
سرپرست معاونت امور صنایع خبرداد :
در راستای تحقق نهضت ساخت داخل، اولین جلسه کمیته راهبری برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل با حضور سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت برگزارشد .

تشکیل کمیته راهبری برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخلبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع با اشاره به تشکیل این کمیته گفت: در این نشست مهمترین سیاست های راهبردی برای برگزاری میزهای تخصصی در صنایع مهم به ویژه خودرو، برق الکترونیک، لوازم خانگی، ریلی، پتروشیمی، نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر برگزاری این کمیته به صورت مستمر خاطر نشان کرد: مقدمات برگزاری میز سوم و چهارم تعمیق ساخت داخل در دو حوزه تخصصی صنایع برق الکترونیک و صنعت خودرو و موتور سیکلت در اواخر آبان ماه و اوایل آذرماه فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت امور صنایع با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری میزهای آتی تا پایان سال98 افزود: تشکیل میز پنجم با محوریت صنعت لوازم خانگی، میز ششم با محوریت صنعت خودرو و صنایع ریلی و میز هفتم با محوریت حوزه کاتالیست های RFF , RFCC از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

به گفته صادقی نیارکی میزهای تخصصی در حوزه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و همچنین میز تخصصی داخلی سازی قطعات بزرگ در صنعت خودرو از جمله برنامه های است که در ادامه میزهای تخصصی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان‌کرد: همچنین مقررشد؛مدلی جهت برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در استان ها با هدف بهم رسانی نیازها و توانمندی‌ های صنعتی موجود در هر استان در صنایع مختلف طراحی شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: