اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 28 October 2019
فرمانده نیروی انتظامی از نظم و امنیت کامل 3 میلیون زائر سوگواری های پایان ماه صفر در شهر مشهد مقدس خبر داد.

بازدید هوایی فرمانده ناجا از محورهای منتهی به مشهد مقدس

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز با ورود به مشهد و پس از بازدید هوایی از محورهای ورودی این شهر مقدس در ستاد انتظامی استان حضور یافت.

فرمانده ناجا سپس از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان خراسان رضوی نیز بازدید کرد.

سردار اشتری همچنین به بازدید از ناوگان خودرویی افزوده شده به پلیس استان خراسان رضوی پرداخت و استفاده از تجهیزات نوین را در اجرای بهتر ماموریت های پلیسی ضروری دانست.

فرمانده نیروی انتظامی در گفت وگوی با خبرگزاری صداوسیما نیز با تسلیت شهادت حضرت امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: 3میلیون زائر برای سوگواری های پایان ماه صفر وارد مشهد مقدس شده اند که نیم میلیون زائر از دیگر کشورهای مسلمان بوده اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت امنیتی در خراسان رضوی و مرزهای شرق کشور خوب است و مشکل امنیتی گزارش نشده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه گفت: با همکاری خوب مردم، رانندگان قانونمند و آمادگی پلیس استان خراسان رضوی، زائران پیاده با نظم و امنیت کامل خود را به مشهد مقدس می رسانند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای مردم عزیز و زائران سوگوار حرم مطهر رضوی باشیم.

وی با تشکر از همکاری شهروندان با خدمتگزاران  خود در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش 20 هزار نیروی پلیس خراسان رضوی و اجرای طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی، سوگواری میلیونی روزهای پایانی ماه صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع)با نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است.


نام:
ایمیل:
* نظر: