اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 22 October 2019
وزیر ارتباطات اعلام کرد:
در پی اعتراض زائرین کربلا به قیمت اینترنت، وزیر ارتباطات اعلام کرد، از اپراتورها می‌خواهد تا مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند. این وعده از امشب عملی می‌شود و اپراتورها ۲۶ میلیارد تومان تفاوت نرخ اینترنت که در قالب بسته محاسبه شده است به کاربران برمی‌گردانند.

 بازگشت هزینه ۲۶ میلیارد تومانی اینترنت به کاربرانبه گزارش عصرپرس، محمدجواد آذری جهرمی چند روز قبل وعده داده بود اپراتورها با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف اینترنت زائرین را در قالب بسته محاسبه کنند و پول‌های اخذ شده در قالب اینترنت آزاد را به زوار بازگردانند.

وزیر ارتباطات اعلام کرد از امشب این اتفاق رخ خواهد داد.

او در توئیتر خود نوشت: الوعده وفا. از امشب بازگشت هزینه‌های اینترنتی که کاربران در ایام اربعین به شکل آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌اشان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آن‌ها اطلاع می‌دهند.

محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه از پوشش اینترنت در مراسم پیاده‌روی اربعین نوشت. کسانی که در این مراسم بودند به وزیر گلایه کردند که قیمت‌های اینترنت بسیار بالا بوده است.

وزیر ارتباطات برای پیگیری این مسئله شنبه شب با ۳۰ زائر صحبت کرد و در جریان مشکل اصلی که نرخ اینترنت خارج از بسته بود، قرار گرفت.

براساس گزارش ایرنا، او در توییتر خود نوشت: ‏«خدمت به زوار اربعین شرف ماست.

با ۳۰ زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند.»

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: