اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 14 October 2019
رئیس پلیس راهور ناجا:
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به اینکه امسال چیدمان خودروها در پارکینگ‌ها را از بیرون شهر مرزی مهران آغاز کردیم، رضایت ترافیکی مردم در این شهر افزایش یافته است.

رضایت ترافیکی مردم در شهر مهران افزایش یافته است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدکمال هادیانفر روز دوشنبه در جلسه قرارگاه ترافیکی اربعین که با حضور سردار فتحی زاده برگزار شد، با اشاره به رضایت ترافیکی مردم در شهر مهران اظهار داشت: پلیس راهور ناجا برخلاف سال های گذشته که چیدمان خودروها در پارکینگ ها را از داخل شهر مهران آغاز می کرد، امسال این چیدمان را از بیرون شهر مرزی  مهران آغاز کرد و بعد به داخل شهر مهران رسید و همین موضوع باعث شده تا شاهد گره ترافیکی چندانی نباشیم.

وی در ادامه افزود: چیدمان خودروها از بیرون شهر مهران دو مزیت داشت، اول اینکه آن هایی که در حال برگشت به شهرهای خود هستند به راحتی می توانند بدون مشکل ترافیکی از شهر مهران خارج شوند و مزیت دوم نیز این بود که در داخل شهر مهران انضباط ترافیکی خاصی حاکم شود، چون اجازه ندادند تا خودروها از روز اول وارد شهر مهران شوند تا احیاناً با توقف های بی مورد ترافیک ایجاد کنند که این مساله رضایت مردم را در شهر مهران در پی داشته است.

رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص اجرای طرح هاب بیان داشت: این طرح زمانی اجرا می شودکه اضطراری باشد یا پلیس مسیری را به صورت یک طرفه مسدود کند و زیر بار ترافیک رفته باشد.

سردار هادیانفر در ادامه تصریح کرد : اجرای طرح هاب منوط به این است که در کارگروه استان که با حضور استاندار و مسئولین انتظامی و ترافیکی کشور برگزار می شود، در آنجا مطرح و درمورد استفاده یا عدم استفاده از طرح هاب تصمیم گیری می شود.

در این جلسه سردار محسن فتحی زاده، ضمن قدردانی از عملکرد کلیه سازمان ها، افزود: روان سازی بار ترافیکی بسیار مهم است و باید تمام تلاشمان بر این باشد که بتوانیم راه را برای مردم و زا ئران باز بگذاریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه باید تحلیل درستی از داده های مختلف داشته باشیم اذعان داشت: باید تحلیل درستی داشته باشیم از اینکه چند درصد از مردم با اتوبوس و چند درصد با خودروهای شخصی بر می‌گردند تا براساس آن برای نحوه جابه جایی مسافران، از طریق وضع موجود یا با استفاده از هاب تصمیم گیری شود.

سردار فتحی زاده در پایان خاطر نشان کرد : برای جلوگیری از سردرگمی مردم حتما باید در پایانه برکت اطلاع رسانی از طریق بلندگوها وتابلوهای   vms  انجام شود و همچنین تبلیغات محیطی و بنرها به صورت دقیق باشد تا مردم سردرگم نشوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: