اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 13 October 2019
فراخوان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی
فراخوان پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی و نمایشگاه ترویجی بازی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

دعوت از فعالان اسباب‌بازی برای شرکت در نمایشگاه ترویجی

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه‌ی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسه‌ها و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارایه دهنده خدمات بازی محور دعوت کرده تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

هم‌چنین بر اساس این فراخوان فعالان حوزه‌ی مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، برگزارکنندگان مسابقات و رویدادهای مرتبط، مدارس و مهدکودک‌های بازی‌محور، موزه‌های اسباب‌بازی و شتاب‌دهنده‌ها «استارت‌آپ» ‌هایی که در ترویج و آموزش بازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند، نیز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

پیش‌ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی از روز ۲۰ مهر در تارنمای پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی www.playpromotion.ir آغاز می‌شود و تا روز ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات فراخوان می‌توانند به پایگاه خبری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: www.kanoonnews.ir مراجعه کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۰۰۵۲۲۹ در روزهای کاری از ساعت ۹ تا ۱۷ تماس بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر: